Вже більше 40 днів не повертають гроші, або новий монітор. Монітор працював, але періодично вимикався. Перевіряв на різних електромережах, проблема залишилася. Сервісний центр дав заключення про нормальну роботу монітора. Розетка відмовляється замінити монітор, або повернути гроші.
Переваги:
Непоганий монітор
Недоліки:
Робота Розетки
Ірина Мосіяш
Продавець: Rozetka
На мониторе есть один очень большой засвет, который видно даже при ярком освещении и несколько поменьше + пара битых пикселей.
Оформили возврат, деньги уже вернули на карту.
Но жаль потраченных на доставку денег, и времени потраченного на обратную отправку.
Переваги:
Размер
Недоліки:
Сильные засветы, битые пиксели
Андрей Козак
Продавець: Rozetka
РОЗЕТКА РОЗЧАРУВАЛА. заказав монітор, але він нам не підійшов. Строки повернення не були порушені.
Звернувся до пункту розетки у м. Біла Церква (там де і забирав монітор), з проханням про повернення.Менеджер ТКАЧУК В. надав акт прийому товару на експертизу, наголосивши,що повернуть гроші тільки після експертизи, пояснивши,що в них така процедура, та повідомив,що зателефонують через 2 неділі. Пройшло 2 неділі але ніхто не зателефонував.
Коли телефонував на горячу лінію, про питання повернення,повідомили,що монітор тільки відправили... також менеджер повідомив, що на товарі є сліди пальців, В АКТІ прописано, що товар "был в использовании", а яким чином не прописано, де ці менеджера беруть таку інформацію невідомо. Можливо сам пан ТКАЧУК наставив сліди...
Телефонував багато разів на гарячу лінію, писав електронного листа реакції НОЛЬ. Кажуть тільки, що після експертизи товар справний, все добре, але повертати грошей не будуть. Я так розумію, у РОЗЕТЦІ задача будь-яким чином не повертати гроші.
Відгуки покупців 7
Вже більше 40 днів не повертають гроші, або новий монітор. Монітор працював, але періодично вимикався. Перевіряв на різних електромережах, проблема залишилася. Сервісний центр дав заключення про нормальну роботу монітора. Розетка відмовляється замінити монітор, або повернути гроші.
На мониторе есть один очень большой засвет, который видно даже при ярком освещении и несколько поменьше + пара битых пикселей.
Оформили возврат, деньги уже вернули на карту.
Но жаль потраченных на доставку денег, и времени потраченного на обратную отправку.
РОЗЕТКА РОЗЧАРУВАЛА. заказав монітор, але він нам не підійшов. Строки повернення не були порушені.
Звернувся до пункту розетки у м. Біла Церква (там де і забирав монітор), з проханням про повернення.Менеджер ТКАЧУК В. надав акт прийому товару на експертизу, наголосивши,що повернуть гроші тільки після експертизи, пояснивши,що в них така процедура, та повідомив,що зателефонують через 2 неділі. Пройшло 2 неділі але ніхто не зателефонував.
Коли телефонував на горячу лінію, про питання повернення,повідомили,що монітор тільки відправили... також менеджер повідомив, що на товарі є сліди пальців, В АКТІ прописано, що товар "был в использовании", а яким чином не прописано, де ці менеджера беруть таку інформацію невідомо. Можливо сам пан ТКАЧУК наставив сліди...
Телефонував багато разів на гарячу лінію, писав електронного листа реакції НОЛЬ. Кажуть тільки, що після експертизи товар справний, все добре, але повертати грошей не будуть. Я так розумію, у РОЗЕТЦІ задача будь-яким чином не повертати гроші.