Відправив заявку шоб відремонтувати монітор по гарантії ці чортові полоси браковані і ніхто нічого не відповідає. Просто поверніть мені гроші за цей монітор і куплю собі інший і не буду тратити ваш і свій час.
Доброго дня! Дякуємо за звернення. Для вирішення питання зверніться, будь ласка, в службу підтримки за посиланням.
Змінюю свій попередній відгук. Монітор давав на ремонт по гарантії, через появу смуг через 1.5 року. Почитавши коментарі, це у багатьох така проблема, видно, щось з платами заводськими. Замінили за 13 днів, хороший сервіс від Розетки, дякую. Сподіваюсь не буде через пару років проблем з ним :)
Із-за чого такі полоси яка причина? Може шлейф відійшов полагодити самому можна чи тіки заміна матриці?
Після двох років користування зʼявились кольорові смужки в нижній частині дисплею. Відправив у сервіс по гарантії - оперативно замінили дисплей. Дякую за гарний сервіс!
в мене також через 2 роки з'явилась проблема з полоскою внизу екрану. Відправив на гарантійний ремонт і відремонтували за 2 робочі дні. Якщо враховувати дату відправки і отримання назад, то пройшло 9 днів. Тому в цьому все максимально швидко. Сподіваюсь відроментований монітор буде працювати довго))
І в чому була причина несправності, шлейф?
Мені теж цікаво це
Через 1,5 роки зʼявилось багато полосок внизу монітору, і 1 велика полоса де монітор взагалі не працює
Монітору майже 2 роки, все супер, ніяких проблем з ним не було, асус як завжди радує своєю продукцією
Сегодня понял видеокарту! купил Асус 4060! Теперь вопрос....какой кабель мне нужен для максимальной производительности!?
Так в комлекті кабель цілком підходить
Хороший монитор жаль что нужно через 2 года использования отдавать по гарантии
Я думаю цей відгук буде корисний багатьом
У мене як і в багатьох виникла полоса знизу екрана після близько 2 років користування. Я звернувся в підтримку ASU’s, мені там все чітко розповіли що робити , зробив заявку на ремонт, її прийняли і дали відповідь що я підпадаю під гарантійний ремонт, відправив монітор новою поштою як вказано в інструкції. В неділю відправив в Київ з Полтави, а уже в середу він іхав назад до мене. Я був приємно шокований швидкістю ремонту. Велика подяка і повага людям що працюють в Asus,за їх професіоналізм і швидкість ремонту. Додам фото з проблемою і уже з виправленою проблемою
И что было какая проблема шлейф?
Засвети є, а так норм
Купив на початку 2023, пішли полоски нещодавно, швидко замінили дисплей по гарантії, але тепер не працюють кнопки на екрані.
сколько по времени они чинили ваш монитор? неделя-две?
Купив монітор ше в вересні 23го року, працює прекрасно, налаштування висоти і нахилу дуже сподобались. В житті картинка краща просто телефон не дуже і руки тремтять. Бачив багато відгуків шо в людей почала матриця вмирати але на таке не попав, як і на биті пікселі, але гарантія 36 місяців гріє ше душу.
Монітор загалом непоганий, але прослужив дуже мало. На нижній частині екрану з'явилися горизонтальні смуги. Судячи з відгуків, таке не лише у мене за послідній час. Брак.
Через 1.5 року використання, як і у багатьох у відгуках з'явилися полоси внизу екрана. Не відомо як відбувається ремонт в сервісному центрі. Через місяць ремонту, замінили дісплей,під час перевірки на Розетці , знов полоси. Відправили назад.
Купив цей монік в жовтні 23 року . Вийшов з ладу в січні 25 року.І тепер подумайте чи хочете собі такий "ЯКІСНИЙ" товар.
Как и у всех пошли полосы. Отправил месяц назад и мне предложили ждать не определенный срок или вернуть сломанный монитор. Никому не рекомендую. С таким сервисом лучше покупать в другом месте.
знизу появились полоски
Куча отзывов, где у людей появляются полосы на экране. Аналогично произашло и у меня после примерно года использования. Сначала полосы появились снизу экрана, потом начали появляться сверху, и их все больше. Придется отправлять по гарантии
Взагалі монітор хороший, але є брак. Після півтора року використання, з'явилися полоси знизу екрану. Їх все більше більше з часом. Довелося відправляти в сервісний центр по гарантії. За місяць поремонтували
Через 1.5 року використання, як і у багатьох у відгуках появилися полоси внизу екрана, які, таке враження тільки збільшуються з кожним днем. Підкажіть скільки діє гарантія якщо купляв у лютому 2023? І якщо ще можливо по гарантії, покроковість дій для повернення і ремонту.
вылезли две полосы спустя год использования не рекомендую судя по отзывам каждый второй такой приезжает людям
Сам по собі монітор непоганий, але у мене через +- рік використання появились полоски в низу екрана. Прикріпив 3 фото з даною проблемою.
Вони з часом стануть бiльше, раджу вже звернутись за гарантiею
Нормальний монітор, але пропрацював всього 1 рік та 9 місяців. Внизу екрану пішли горизонтальні полоси. Бачу, багато хто пише, що в цій лінійці моніторів бракована матриця встановлена.
Після півтора року використання, з'явилися полоси знизу екрану. Їх все більше більше з часом. Не рекомендую купувати цей монітор.
Теж саме, віддав у сервісний центр 28 листопада, тепер чекаю
Відпиши будь ласка скільки часу це зайняло. І можливо хтось знає, як самому це полагодити, щоб не здавати на довго в ремонт?
Ну я прийшов у відділення розетки і там відправив за гарантією, сказали що займе близько двох тижнів а може і більше
Після року використання з'явилися артефакти. Здав за гарантією на повернення чи ремонт
чекаю що вийде
Напишіть, будь ласка, коли у вас вирішиться питання з монітором
Гроші повернули за монітор
Ви просто принесли монітор у пункт видачі Розетки й одразу на місці все вирішили, чи пройшло трохи часу? Нещодавно також виникла така проблема, і хочу зрозуміти, як правильно вчинити.
Невідомо як відбуваеться обслуговування гарантійне
Доброго дня, Віталій! Нам щиро прикро, що Ви зіткнулись з труднощами при використанні нашої продукції. В описаній ситуації, запрошуємо до контакту зі службою технічної підтримки, слідуючи за посиланням: посилання
Наші фахівці зроблять все можливе, аби допомогти у вирішенні проблеми.
Відправив в сервіс центр ,побачимо як гарантія виконується
Який у вас результат щодо монітора?
Была такая же проблема с полосками внизу экрана. Матрицу поменяли, но после этого не работают кнопки управления. Монитор по умолчанию включён, выключить кнопкой, зайти в настройки и т.д. нельзя. Статус до сих пор "ожидает в пункте выдачи". Новую заявку открыть не могу.
Який у вас результат щодо монітора?
Після Півроку використання появилпсь полоса внизу екрану.
Після Півроку використання появилпсь полоса внизу екрану. Хочу повернути гроші або заміну монітору або поремонтувати його. 36 місяців гарантія
Як у результаті вирішили цю проблему?
Через півроку користування знизу на моніторі появилася полоса. Почали горіти пікселі. Брак. Старіший і дешевший монітор і то краще працював такого не було. І сразу коли купив був битий піксель. Не рекомендую до покупки((/
Як у результаті вирішили цю проблему?
Сдавали в ремонт? Если да то вернули деньги или починил?
З'явилась біла полоса снизу екрану. Сядчи з інших відгуків, ця проблема буде прогресувати. Тобто вся партія - брак. Було б непогано отримати заміну або ремонт
Доброго дня! Дякуємо за звернення. Для вирішення питання зверніться, будь ласка, в службу підтримки за посиланням посилання
Добрий день, у вас щось вийшло з заміною чи ремонтом? У мене така сама проблема
Перший місяць все було добре, але потім почали блимати смужки зверху екрану. Це все прогресувало різними формами. В висновку, на даний момент, майже постійно, з правої сторони монітору чорні смуги. Дослідив вже все і проблема не в відеокарті, не в проводі, а саме в моніторі. Додав фото, де все видно. Думаю відправляти на ремонт по гарантії, але наслухавшись страшилок про гарантійний ремонт тривалістю 2-3 місяці, закрадаються сумніви.
Добрий день, у вас щось вийшло із заміною чи ремонтом?
Сидел спокойной в дискорде, общался с друзьями. Внезапно появляются полоски внизу экрана, которые со временем становилось больше. Сначала подумал на видеокарту, но увы, это не видеокарта.
Прошу как-то посодействовать, так как гарантия 3 года
Доброго дня! Дякуємо за звернення. Для вирішення питання зверніться, будь ласка, в службу підтримки за посиланням посилання
Відремонтували чи повернули на повернення коштів?
Після 9 місяців використання знизу на моніторі появилась полоса вигоріли пікселі і воно постійно піднімається. Не рекомендую.
Точно такая же проблема и спустя 8 месяцев)
Сам в шоке, вроде у всех всё норм, а как только заказал я то брак
Не выдавало картинку на любом из кабелей, и такое бывает, пришлось отдавать обратно, поэтому возьму моник в серии получше
Супер