Пригода почалася через кілька місяців користування коли вмикаєш комп’ютер на екрані з’являються биті пікселі як на фото, на початку допомагало перезавантаження комп’ютера, а через рік користування взагалі перестав показувати все крім битих пікселів перезавантаження не допомагає
в принципі не поганий монітор, але після ОЛЕД трохи напрягають легкі засвіти по краях на темному фоні. то норм для таких матриць. 165 герц взагалі радують око
Через год появились вертикальный полосы. Прошлый Самсунг монитор 2010 года до сих пор живой.
В итоге севрвис сделал замену матрицы за 3 дня.
Доброго дня! З цього питання, я рекомендую звернутися в технічну підтримку компанії Samsung за номером гарячої лінії 0 800 50-20-00. Там зможуть підказати можливі варіанти вирішення даної ситуації.
Усе ok
1. В корпусі екрану є отвори для динаміків, в налаштуваннях екрану можна покрутити гучність, але звуку немає. Я знаю що в характеристиках монітору сказано що їх тут і немає бути, але я не здивуюсь якщо вони по факту є, але програмно виключені
2. В налаштуваннях екрану є функція "Auto source switch" і я очікував, що екрану буде переключати джерело, коли починає отримувати сигнал по якомусь із портів (як це роблять 99% екранів і той ж Самсунг 2020 року). Проте виявляється що це переключення джерела коли ви фізично підключаєте кабель в порт. Для того щоб отримати переключення по сигналу в моніторі має бути функція Auto source switch PRO
3. Я замовляв 3 однакових екрани, щоб мати однакові кольори/розширення/розміри і тд. В сумі - в мене 3 однакові з вигляду екрани, але по факту різні. Один в якийсь момент просто перезапускається дає чорну підсвітку просто, налаштування в цей момент не працюють, треба виключати живлення і включати. Інший момента просто перезапускається. В сумі маю 1 монітор "без приколів"
4. В екрані є 1 USB порт, який підписаний як Service. І на нього або не подається живлення або там вольтаж скаче. Хотів підключити екранну лампу, почала мигати і виключатись. Можливо треба якийсь сервісний режим включити і тоді буде ок
В цілому я просто шокований, як можна продавати монітор за таку ціну з таким врізаним функціоналом. Це як комп з 4090, з пентіумом.
Доброго дня!
Ця модель не оснащена вбудованими динаміками, а регулювання гучності передбачене для підключених аудіопристроїв через 3.5 мм аудіовихід.
У монітора є функція Auto Source Switch, яка працює при отриманні відеосигналу.
Всі пристрої мають однакові технічні характеристики, але можливі мінімальні відхилення в параметрах (наприклад, рівень підсвічування або кольорова температура) через особливості виробничого процесу.
Якщо є помітні відмінності в зображенні, рекомендуємо зробити скидання налаштувань і перевірити режими зображення.
USB-порт у цій моделі використовується для сервісного обслуговування і не призначений для зарядки або передачі даних.
Миготіння підсвічування:
Це може бути пов’язано з режимом енергозбереження або потребою оновлення прошивки монітора.
Ми рекомендуємо перевірити налаштування яскравості та вимкнути адаптивне затемнення.
Якщо у вас залишилися питання, зверніться до офіційної підтримки Samsung – ми раді допомогти. Номер гарячої лінії 0 800 50-20-00
Давно слышал, что Самсунг стал производить крайне низкокачественные продукты.. и вот, столкнулся неоднократно с этим сам, не только с монитором. Этот монитор больше проводит времени в сервисном центре, чем стоит на столе. Меняли матрицу, паяли-баяли и т д. И даже просто стоя на столе в «отремонтированном состоянии», с ним вечно какие-то проблемы. Что с ним только не делали. И вот, практически ровно спустя через год - битые пиксели. С этого момента Самсунг в черном списке любых товаров. Все товары купленные за последние 3 года, и большинство в «премиальном сегменте» - мусор.
Тільки виплатив оплату частинами - за декілька днів на моніторі зʼявились 2 биті пікселі. (Як виявилось це в компанії самсунг вважається нормою).
Крім того зʼявились полоси на екрані, які зʼявляються коли комп’ютер постоїть ніч, та деколи як виходить з режиму сну.
Відправив по гарантії через розетку 07.01, після 2-х тижнів мені зателефонували та сказали що дефектів не виявлено, і звертатись треба у сервісний центр, де мені жіночка абсолютно байдуже відповіла що дефектів немає і я можу відправляти їм монітор скільки забажаю (дефектів звісно ж не зʼявиться)
Тому спасибі розетці і «прекрасній» підтримці самсунг, якщо хочете купити будь яку продукцію цього бренду, раджу 2 рази подумати чи потрібен вам цей головняк
П.с на фото «не дефектний» монітор
Доброго дня! З цього питання, я рекомендую звернутися в технічну підтримку компанії Samsung за номером гарячої лінії 0 800 50-20-00. Там зможуть підказати можливі варіанти вирішення даної ситуації.
Это матрица начала отъезжать. Мне уже меняли. Помогает только на время
Забрал монитор 22.06.2024, не проработал нормально даже пол года, 03.01.2025 вылезли вот такие артефакты, изначально помогло отключение монитора от сети, но на следующий день снова повторилась история, ещё хочу добавить что монитор абсолютно не совместим с игровыми консолями т.к. периодически во время игр появлялся белый/черно-белый экраны, из-за чего опыт пользования данным монитором стал максимально неприятным
Доброго дня! З цього питання, я рекомендую звернутися в технічну підтримку компанії Samsung за номером гарячої лінії 0 800 50-20-00. Там зможуть підказати можливі варіанти вирішення даної ситуації.
А почему люди до сих пор покупают этот монитор, у которого таких отзывов сотни с фото и видео подтверждением в разных странах, ну хотя бы тут на розетке неужели никто отзывы не читает и покупает? Или люди думают что их пронесёт, я не понимаю, столько людей написали столько всего, и все равно все покупают
Доброго дня! Дякуємо за зворотний зв'язок до продукту. Судячи з відгуку, у Вас є зауваження до роботи пристрою. Щоб ми спробували Вам допомогти, будь ласка, зверніться за безкоштовним номером 0 800 50-20-00. Ми працюємо щодня з 07:00 до 22:00.
Купив 20.12.2023. І 27.12.2024 почав мерехтіти екран.
Доброго дня! З цього питання, я рекомендую звернутися в технічну підтримку компанії Samsung за номером гарячої лінії 0 800 50-20-00. Там зможуть підказати можливі варіанти вирішення даної ситуації.
Покупал 27.12.2023. Сегодня, 01.12.2024, просто сломался. Года не прошло.
Доброго дня! З цього питання, я рекомендую звернутися в технічну підтримку компанії Samsung за номером гарячої лінії 0 800 50-20-00. Там зможуть підказати можливі варіанти вирішення даної ситуації.
Після року користування з'явилися полоси на екрані
Доброго дня! З цього питання, я рекомендую звернутися в технічну підтримку компанії Samsung за номером гарячої лінії 0 800 50-20-00. Там зможуть підказати можливі варіанти вирішення даної ситуації.
Доброго дня. Купив дитині на Миколая (дата оформлення замовлення 17.11.2023). Пропрацював майже цілий рік без відбійної і ось що сталося сьогодні. Спочатку одна полосочка а потім багато. В мене склалося відчуття що це заставка.
Чесно кажучи я навіть не очікував цього від такого бренду.
Гарантія дійсна.
Підкажіть , що дальше робити
Дякую
Доброго дня! З цього питання, я рекомендую звернутися в технічну підтримку компанії Samsung за номером гарячої лінії 0 800 50-20-00. Там зможуть підказати можливі варіанти вирішення даної ситуації.
Монітор з задачами задля яких купували справлявся на всі 100% без жодних нарікань вже кілька місяців... до сьогоднішнього дня, вимкнув пк, а коли через годину увімкнув повилазили ось такі проблеми що на фото, через ще кілька годин вони зникли, але ситуація повторюється, допоможіть зрозуміти - то монітор вмирає чи відеокарта жартує так ?
Доброго дня! З цього питання, я рекомендую звернутися в технічну підтримку компанії Samsung за номером гарячої лінії 0 800 50-20-00. Там зможуть підказати можливі варіанти вирішення даної ситуації.
Це брак дешефратора матриці можливо пов'язана синхронізації частоти оновлення, можливо допоможе зниження частоти оновлення(
Скорее всего это инженерный брак который в обоих версиях 165/180гц.
По моим наблюдениям он проявляется при двух условиях: 1) низкая температура помещения 2) монитор используется основным при включении ПК и артефакты воспроизводятся именно после погрузки лого Биоса в моменте где переходит с 30/60гц на лого виндоувс на 165гц, как и писали выше скорее всего баг связан с этим.
Можете не перезагружать ПК, лечится простым выключением монитора и включением обратно : джойстиком сделайте движение вниз(на себя), нажмите на него и монитор выключится, подождите секунд 5 и снова нажмите и включится без артефактов. Для меня некритично и уже почти год если вылазит лечу таким образом. При работе не проявляется и никак не мешает только по первом включении пк. Что именно странно действительно в теплое время года почти не проявляется, а в основном когда в помещении меньше 22 градусов
Начать нужно с того он мне изначально приехал с браком - дефект изображения аккурат посредине белая полоса, но с этим хоть повезло розетка без проблем забрали его и через неделю привезли нормальный. А вот собственно причина по которой пишу этот отзыв на фото ниже, спустя год нормальной работы теперь при включении такие вот приколы.
Не смотря на начинку и цену которая ещё на 4к снизилась никому не рекомендую этот монитор покупать.
Доброго дня! Дякуємо за зворотний зв'язок до продукту. Судячи з відгуку, у Вас є зауваження до роботи пристрою. Щоб ми спробували Вам допомогти, будь ласка, зверніться за безкоштовним номером 0 800 50-20-00.
Самсунг знатні бокопори зараз:(
Якщо не хочете мати головну біль, ніколи не купуйте цей монітор. Купував у грудні, відпрацював десь місяці 2-3, потім пішли проблеми з зображенням (як на картинках). Почитавши відгуки зрозумів, що це масовий брак, приніс на відділення розетки, попросив повернути кошти, мені сказали що все буде окей, тільки потрібна діагностика. Через два тижні мені подзвонили і сказали, що зробили ремонт, я заперечив, що просив кошти назад, а не ремонт, від мене відмахнулись. Написав у підтримку розетки, так само мене відмахнули. Окей, подумав, що можливо після ремонту все буде ок, але проблема знову зʼявилась, така ж сама, в цей час доведу діло до кінця і точно поверну свої кошти, бо це ганебне ставлення до своїх покупців від розетки.
Доброго дня! З цього питання, я рекомендую звернутися в технічну підтримку компанії Samsung за номером гарячої лінії 0 800 50-20-00. Там зможуть підказати можливі варіанти вирішення даної ситуації.
По закону, ви маєте право повернути товар протягом 14днів, після цього починає діяти гарантія, по якій вам мають відремонтувати товар, і тільки у випадку якщо вони цього зробити не можуть, вони повинні або надати новий товар, або повернути кошти, на ваш вибір. Читайте законодавство, а не женіть на магазин
По закону, даже на гарантии, если товар имеет серьезные проблемы, которые в этом случае фиксируются как повреждения матрицы, я имею полное право запрашивать свои деньги назад, за продажу заведомо плохо товара, ибо как мы видим в отзывах - это серийный брак, так что магазин виноват как ни крути.
через короткий час поплавило нижній правий кут (можливо неправильно працює тепловідведення), також почалися несистематичні артефакти, полоси. Таке як вся лінійка бракована була, судячи з того, що у кожного третього така проблема
Доброго дня! З цього питання, я рекомендую звернутися в технічну підтримку компанії Samsung за номером гарячої лінії 0 800 50-20-00. Там зможуть підказати можливі варіанти вирішення даної ситуації.
Вам вернули деньги за монитор или отремонтировали ?
Доброго дня! З цього питання, я рекомендую звернутися в технічну підтримку компанії Samsung за номером гарячої лінії 0 800 50-20-00. Там зможуть підказати можливі варіанти вирішення даної ситуації.
монік топ для ігор. якщо у вас карта 4070 або краще - він розкриє всі свої можливості.
великий мінус це те що ці моніки не можуть нормально сейвити налаштування. там є 3 режими програмуємі, але вони постійно злітають якщо монік вирубає від електромережі або просто як я зробив - вимкнув фільтр від мережі. з відключеннями світла ви також кожен раз будете налаштовувати профіль, якщо вам треба звичайною. я користуюсь і це топ.
в іншому він вартує своїх грошей на 100%
Да не поганий монік...! Але ті налаштування які злітають коли вирубити мережу - бісять неймовірно! Аще тут немає підтримки DDC/CI (дає можливість регулювати яскравість з системи) samsung, АЛО... ви на приколі, я розчарований)
Придбав у травні 2024.Сьогодні серпень 2024,Появились СЛАВНОЗВІСНІ полоси.в мене чорнобілі.бачив там є різні кольори.Сьогодні-завтра повезу до сервісу
Цвета полос зависят от картинки вашего рабочего стола
чудовий монітор, користуюсь два місяці, в роботі недоліків не виявлено, використовується більшість часу в іграх, але дуже гріється блок живлення (не менше 60 градусів), є побоювання що надмірна температура може повпливати на строк служби
Доброго дня! З цього питання, я рекомендую звернутися в технічну підтримку компанії Samsung за номером гарячої лінії 0 800 50-20-00. Там зможуть підказати можливі варіанти вирішення даної ситуації.
144 Гц? Хіба не 180?
После возвращения предыдущего монитора из за брака, сразу заказал новый, работает отлично!
Очень крутой монитор за свои деньги, но мне не повезло, попался брак, смена кабелей и компютера показал что проблема в самом мониторе!
Доброго дня! З цього питання, я рекомендую звернутися в технічну підтримку компанії Samsung за номером гарячої лінії 0 800 50-20-00. Там зможуть підказати можливі варіанти вирішення даної ситуації.
Гарний монітор дуже приємно для очей. рекомендую.
Зручний, можна нахилити та виставити висоту, що зручно при роботі з ноутбуком
Чудовий монітор. Рекомендую.
Прийшов битий
Доброго дня! Приносимо свої вибачення за спричинені незручності. Для вирішення питання зверніться, будь ласка, в службу підтримки за посиланням.
Відгуки залишаю дуже не часто, але після купівлі цього монітору, враження максимум позитивні.
Супер працює добре ніяких битих пікселів чи засвітів не має!
Гарний монітор, засвітів на чорному фоні майже нема, для іпс матриці доволі насичений,
Велике, дуже велике встроєне ПО
Але коли включаю режим HDR то скріни/демонстрація в дс і тд. для інших користувачів якась засвітлена... ніби яркість викрутили на максимум
Такош коли включаю фрі сінк/HDR деякі функції у ПО монітора блокуються наприклад як еквалайзер чорного насиченість і проче
Але в цілому плюсів більше а ніж мінусів тому 4 зірки заслуговано
Користуюсь пів року, як основний монітор все гарно
Пришел монитор, еще не тестил, так как нет в комплекте болтов для крепления монитора к "ножке"
Доброго дня! З цього питання, я рекомендую звернутися в технічну підтримку компанії Samsung за номером гарячої лінії 0 800 50-20-00. Там зможуть підказати можливі варіанти вирішення даної ситуації.
Так они там и не нужны! Тоже расстроилась, когда не обнаружила болты для крепления. Откройте инструкцию, там написано как присоединить монитор к ножке.
Сам монітор класний. Порт живлення тут dc 6.5*4.4. Купив power delivery trigger на 19,5в і монітор працює від повербанка. Коли будете купляти, то продавці часто пишуть що це порт для ноутбуків sony. Мінімально споживає 15 вт (60 гц нуль яскравості). Якщо збільшити яскравість до 20%, то десь 20 вт тягне. На максималці щось трохи більше 40.
Серед мінусів: криво працює софт, лише з 10-го разу вийшло оновити прошивку. Коли підключаю ноутбук через HDMI, а до цього монік був підключений до дисплей порта ПК, який зараз вимкнений, то монітор не перемикається автоматично на ноутбук і це треба робити вручну. Перемикач в налаштуваннях бачив, в мене він ні на що не впливає. Також довгий час була проблема з тим, що передні кнопки налаштувань профілів просто злітали, тож я перестав ними користуватися і регулюю яскравість вручну.
Доброго дня! З цього питання, я рекомендую звернутися в технічну підтримку компанії Samsung за номером гарячої лінії 0 800 50-20-00. Там зможуть підказати можливі варіанти вирішення даної ситуації.
Монитор за эти деньги замечательный. Надеюсь через время он останется таким же классным
Добавляю дополнительный отзыв, предыдущие мои ищите ниже для понимания полной ситуации происходящего
В общем я уже менял один раз по гарантии матрицу, тогда проблема не уходила никак, а сейчас у меня проблема уходила через минут 15 после включения и появлялась раз в 2 недели примерно, я не стал отвозить тогда на сц, терпел несколько месяцев, потому что знал скажут мы проблему не нашли и все, вот недавно началось так что каждый день такая проблема, иногда дважды в день, проявляется не сразу, а перед рабочим столом и не уходит никак в течение 15 минут, решил уже отвезти в Киеве на дружбы народов 14-16, МТИ сервис официальный Самсунг, там на приеме сервис инженер сразу начал плохо себя вести: "ой а чо это за бумажка от другого сервиса по замене матрицы? Несите им, раз они вам уже меняли, я ему объяснил что он бред рассказывает, а он потом говорит ну смотрите, проблемы в данный момент нет и если в течение 3 дней не появится, то мы менять ничего не будем", а он просто при мне включил в сеть и нажимал меню, типа все работает, тоже мне сервис инженер, для этого инженер и получает образование и опыт чтоб правильно диагностировать проблему, при том что все знают что эти мониторы очень многие бракованные и проблема массовая по многим странам
Так вот проходит 3 дня и он звонит говорит что он по рекомендациям инженера от Самсунг проверял мой монитор и проблему не обнаружил, отлично!!! То есть мало того что я должен кучу времени и нервов терять из-за этого монитора уже 7 месяцев, так ещё и должен теперь тратить время на доказательства, на поездки, доставки и все такое, хотя я ничего этого не должен делать, я монитор за 14к покупал и не ноу нейм бренд для чего?
Прикладываю 2 фото, на одном источник сигнала ПК, на втором макбук, в обоих случаях для убедительности подключил телевизор, то есть кому там ещё не хватает доказательств виновности монитора? У меня таких фото много за разные дни, а Самсунг хочет чтоб проблема повторилась именно у них на сц
Доброго дня! Дякуємо за звернення, Ваш відгук був переданий відповідальному співробітнику.
У разі виникнення додаткових питань, Ви можете скористатися довідковим центром
Дополняю из-за ошибки в отзыве, на том фото где макбук подключен, там не телевизор, а экран самого макбука, на переднем плане, а на заднем плане сам монитор
А второе фото там на переднем плане монитор, а задний план телевизор
И ещё дополняю интересный факт, перед сдачей в МТИ сервис, я у них узнавал за наличие матрицы в Украине, ну чтоб я не ждал как в прошлый раз месяц ремонт, мне они ответили что матрицу могут поменять за 1 день и стоит она 10118грн, как я и говорил какой смысл по гарантии менять матрицу, если она стоит как монитор (на текущий момент 11к) или вы их столько наклепали что не знаете куда девать и теперь люди будут мучаться постоянно по гарантии менять, ведь проблема не решается раз и навсегда как я уже убедился
После сервиса что-то вроде сделали и полосы у меня не появлялись, матрицу не меняли так как проблему они не выявили, долго пытался им объяснить логику, бесполезно, я не хочу ждать опять какое-то время и рисковать в ожидании появления этих полос и в общем продал монитор, больше технику самсунг покупать не буду, только ссд нормально умеют делать, не вижу смысла платить за бренд, ведь он ведёт себя как ноу нейм, у друзей китайские моники и то без каких либо проблем четко показывают уже больше года
Чудовий вибір в якості другого монітору для роботи. Для деталізованого графічного контенту все ж краще 4К, але для тексту норм. Та й в ігри грати приємно.
По монітору пішли полоси, перевіряв на hdmi, display port, перезавантажував, оновлював. Нічого не допомагає, спочатку декілька місяців тому були мигання і допомагало перезавантаження
Доброго дня! З цього питання, я рекомендую звернутися в технічну підтримку компанії Samsung за номером гарячої лінії 0 800 50-20-00. Там зможуть підказати можливі варіанти вирішення даної ситуації.
В целом монитор мне очень понравился, своими функциями, экраном, цветом. Но столкнулась с неприятной ситуацией, что пришлось подать заявку на возврат.
Спустя неделю стали появляться артефакты на мониторе и после пропадают. То появляются, то пропадают (проблем с видеокартой нет). Скорее из-за того, что стали делать с китайской матрицей. Уже не раз видела такую проблему в отзывах.
Ну, это уже как повезёт)
Подскажите какая дата и страна изготовления вашего экземпляра ? На задней панели монитора там где порты есть серая наклейка/табличка.
В партиях 07.23 и 08.23 из Вьетнама проблемы с матрицей, у вас какая ?
К сожалению, я не посмотрела, т.к отзыв был написан после того, как уже отправила монитор на почту. Но скорее у меня была партия 07.23.
Читала в отзывах, что до 07.23 всё отлично, без браков! :(
Я обладатель двух экземпляров, 06.23 который без брака он с другой матрицей, судя по всему там ещё стоит положенная от lg и отлично работает. Но скажу что он и стоил на 3.5 тыс. дороже чем текущая цена. Думаю поэтому монитор и стал дешевле на 30% из-за другой матрицы
Дуже крутий монік для комп'ютера, це той розмір який підходить - для просмотру фільмів, і для 3д дизайну, і для роботи з айті технологіями, а також для ігр. Це той стандарт, який надає усі найможливі функції у цьому світі!
Купила цей монітор, 23 листопада 2023 року, вже він в мене півроку, на нього йде гарантія, аж на 2 роки.
+ є велика довіра Розеці, тому що вже працюю з ними вже декілька років, усе зроблять найвищому рівні!
Отличный монитор, 2к разрешение, 165 герц, поворот на 180°. Если не замечаете "вау" эффекта на фоне старого монитора - проверяйте настройки и докручивайте то, что не докручено)