Питання покупців про Монітор 25" Samsung Odyssey G4 S25BG40 (LS25BG400EIXCI) IPS Full HD / 240Гц / 8-Bit / sRGB 99% / HDR10 / nVidia G-SYNC Compatible / AMD FreeSync Premium

174 відгуки Код:  382706187
Цікавить додаткова інформація?
  • Максим Журавльов
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka. Діагональ дисплея: 27"

    Как поставить 240 герц ? Доступно только 60

    • Представник бренду

      Доброго дня! З цього питання, я рекомендую звернутися в технічну підтримку компанії Samsung за номером гарячої лінії 0 800 50-20-00. Там зможуть підказати можливі варіанти вирішення даної ситуації.

  • Людмила
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka. Діагональ дисплея: 25"

    Почему при подключении монитора через dp у меня требует подключение hdmi и монитор не работает? Есть какие-то разновидности dp кабелей? Много функций на самом мониторе не работают, это из-за подключения через hdmi? Спасибо!

    • Представник бренду

      Доброго дня! З цього питання, я рекомендую звернутися в технічну підтримку компанії Samsung за номером гарячої лінії 0 800 50-20-00. Там зможуть підказати можливі варіанти вирішення даної ситуації.

  • Роман Кухарев
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka. Діагональ дисплея: 25"

    Подскажите пожалуйста почему не работает USB порт?
    может нужно что то скачивать или обновлять или настроить?

    • Представник бренду

      Доброго дня! З цього питання, я рекомендую звернутися в технічну підтримку компанії Samsung за номером гарячої лінії 0 800 50-20-00. Там зможуть підказати можливі варіанти вирішення даної ситуації.

  • Павло топорницький
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka. Діагональ дисплея: 27"

    Який кронштейн підійде під цей монітор?

    • Представник бренду

      Доброго дня! Модель має стандарт настінного кріплення 100 x 100.

  • Денис Боковец
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka. Діагональ дисплея: 25"

    Здравствуйте, меня интересует вопрос. Изогнутый ли монитор?

    • Представник бренду

      Доброго дня! Ні.

  • Микола
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka. Діагональ дисплея: 25"

    Як зареєструвати продукт? Сторінку, на котру веде qr код з монітора не працює.

  • Заслуженный Владислав
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka. Діагональ дисплея: 25"

    Відеокарта NVIDIA GeForce RTX 4060, кабель який в комплекті hdmi, буде коректно працювати з цією відеокартою, та видавати заявлені 240гц, чи потрібно додатково купувати displayport

    • Представник бренду

      Доброго дня! Якщо відеокарта підтримує роздільну здатність монітора та частоту оновлення, а також наявні відповідні роз'єми, то так.

    • Ігор

      240 буде працювати через hdmi який іде в комплекті, displayport потрібен для технології g-sync

  • Дмитро
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka. Діагональ дисплея: 25"

    Бачу багато хто пише за писк на 240гц. Це тільки на 240гц писк чи на менші також є?

  • Микита Ахматов
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka. Діагональ дисплея: 27"

    Добрий день, а яка вага монітора?

    • Представник бренду

      Доброго дня! 5.3 кг.

  • Михайло Білецький
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka. Діагональ дисплея: 25"

    Яка версія інтерфейсів DisplayPort і HDMI?
    Було б непогано це вказувати зразу в описі...

  • Михайло Білецький
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka. Діагональ дисплея: 25"

    Багато де зустрічав, що говорять і пишуть про шум монітора при 240Гц і використанні дисплей порта, що лякає і відштовхує від покупки. Шум дійсно присутній? Він сильний, мішає і відволікає? Чи майже не заміиний?

    • Кирилл Бевз

      шум есть, в наушниках не слышно, без наушников слышно хорошо..

    • Михайло Білецький

      Він йде з блока живлення який можна кинути на підлогу, під ноги, чи із самого монітора???

    • Представник бренду

      Доброго дня! Зовнішній блок.

  • Олег Мирний
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka. Діагональ дисплея: 25"

    Чому HDMI 2 не працює? Не бачить кабеля, як вмикати G-Syng Compatible?

    • Представник бренду

      Доброго дня! З цього питання, я рекомендую звернутися в технічну підтримку компанії Samsung за номером гарячої лінії 0 800 50-20-00. Там зможуть підказати можливі варіанти вирішення даної ситуації.

  • Олег Мирний
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka. Діагональ дисплея: 25"

    На фото нажаль не видно , по горизонталі вгорі екрану картинка скривлена типу розриває її , хотів відео додати але не можливо тільки через ютуб, і чому HDMI 1 не працює ?

    • Представник бренду

      Доброго дня! З цього питання, я рекомендую звернутися в технічну підтримку компанії Samsung за номером гарячої лінії 0 800 50-20-00. Там зможуть підказати можливі варіанти вирішення даної ситуації.

  • Виктория Моторнова
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka. Діагональ дисплея: 25"

    Заказали позавчера данный монитор - его еще не выслали!

  • Роман Чайка
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka. Діагональ дисплея: 25"

    Добрий день в мене є питання, потянне відеокарта GTX1660 Super цей монітор?

    • Представник бренду

      Доброго дня! Якщо відеокарта підтримує роздільну здатність монітора та частоту оновлення, а також наявні відповідні роз'єми DisplayPort, HDMI, то так.

    • Олег Мирний

      Потягнув? Його і 1030 тягне))

  • Олег Мирний
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka. Діагональ дисплея: 25"

    Доброго дня, я зможу замінити цей монітор якщо не сподобається на такий же 27" з доплатою? Як відбувається ця процедура?

  • Инна Гайдадым
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka. Діагональ дисплея: 27"

    Как разблокировать функции в меню?

    • Представник бренду

      Доброго дня! З цього питання, я рекомендую звернутися в технічну підтримку компанії Samsung за номером гарячої лінії 0 800 50-20-00. Там зможуть підказати можливі варіанти вирішення даної ситуації.

  • Роман Кухарев
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka. Діагональ дисплея: 25"

    рассрочка пропала на данный монитор?

  • Сергій Дядюченко
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka. Діагональ дисплея: 27"

    Не працює G-Sync в панелі NVIDIA Control Panel не відображається пункт G-Sync.
    Вмикав та вимикав FreeSync але G-Sync не зʼявляється. Підкажіть будь ласка, що зробити щоб зʼявився G-Sync?

    • кравченко Дмитрий

      Display port кабель купить

    • Представник бренду

      Доброго дня! З цього питання, я рекомендую звернутися в технічну підтримку компанії Samsung за номером гарячої лінії 0 800 50-20-00. Там зможуть підказати можливі варіанти вирішення даної ситуації.

  • кравченко Дмитрий
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka. Діагональ дисплея: 25"

    Комплектний кабель hdmi видає 240 герц, тому питання: треба докупляти displayport кабель для роботи amd free sink? ( карта амд рх 6700 хт)

  • Александр Быстрецкий
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka. Діагональ дисплея: 25"

    Подскажите кто знает, с кабелем из комплекта HDMI 2.0 (как я понял) будет ли работать 240 гц и g sync?

    • Олександр

      240 да, g sync только с dp и картами nvidia

  • Артем Солом'яний
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka. Діагональ дисплея: 25"

    Є інформація що до того, чому в Windows 240 герц показує, а в іграх максимум можна вибрати 239? Чому так? Дякую.

    • Артем Солом'яний

      Перепрошую, у Windows також 239.770. В чому може бути проблема?

    • тарас

      це нормально для деяких моніків в мене на новому бенк 144 показує в кс 143гц

  • Марія
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka. Діагональ дисплея: 25"

    Доброго дня, чи можливо встановити монітор на кронштейн?

    • Представник бренду

      Доброго дня! Модель підтримує кронштейн стандарту VESA 100x100.

  • Алексей Новиков
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka. Діагональ дисплея: 25"

    В них есть динамики?

    • Представник бренду

      Доброго дня! Ні, немає.

    • Алексей Новиков

      Тогда зачем тут громкость?

    • Леонид Калаус

      В мониторе есть аудио выход под jack 3.5 мм. Можете регулировать громкость наушников, внешних колонок...

  • Владислав Ряб
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka. Діагональ дисплея: 25"

    Доброго дня, цікавить один момент, який на жаль ніхто не вказує. У монітора вмонтований блок живлення, чи окремий (на кабелі живлення) ?

    • Кукуй

      Написано,что в комплекте кабель,значит блок внутри. Пишут,что посвистывает моник,наверное блок и пищит в некоторых случаях. Один вернул,другой снова купил.

  • Максим Даниленко
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka. Діагональ дисплея: 25"

    Я зможу у відділенні докупити перевірку на биті пікселі? Бо я замовив монітор, а коли додаю до замовлення перевірку пікселів, то у ній немає відділення, на яке прийде монітор.

    • Глеб

      Зможеш, мені у серпні перевіряли

  • Дима Чамара
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka. Діагональ дисплея: 25"

    Після покупки монітору помітив такі штуки, це плівка і її треба здерти, чи що це?

    • Представник бренду

      Добрий день!
      Якщо на екрані є виділена наклейка, де вказано, що за неї можна тягнути, то це захисна плівка та її можна зняти, але якщо немає ніякого позначення, то це частина матриці, знімати плівку не можна.
      На жаль, на фото не зовсім зрозуміло, що це саме. Якщо це повітря під покриттям екрана, то рекомендуємо звернутися в технічну підтримку компанії Samsung за номером гарячої лінії 0 800 50-20-00.

    • Олександр

      Ви повернули монітор як бракований? Бо мені здається, що розетка перепродала ваш екземпляр мені

  • Сергей
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka. Діагональ дисплея: 25"

    Подскажите, как заказать проверку монитора на битые пиксели при покупке? Или это уже входит в стоимость покупки автоматически? (я помню, раньше эта услуга была платная) , Почему-то чат-бот не работает. И телефоны для связи с Розеткой пропали с сайта. Оптимизация расходов?

  • Євген Гладченко
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka. Діагональ дисплея: 25"

    Подскажите минимальная яркость не шибко вырвиглазная, то есть нет такого, что убавить уже нельзя, так как 0%, а яркость всё равно высокая? Часто работаю в темное время суток. Вернул MSI G2412 потому что нижний порог яркости сильно завышен.

    • Тетяна Куінджі

      На самом мониторе внизу спереди есть кнопочки кружок, с настройкой подключение яркость контраст насыщенность, есть"комфорт для глаз" но он как по мне, желтит, разьве что для кино.

  • Вадим Максим
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka. Діагональ дисплея: 25"

    Добрий день. Коли зняв навушники, то почув назайливий шум (як ультразвуковий, складно описати). Чи повинен монітор видавати якісь звуки, навіть тихі, при роботі? Бо мої старі монітори були повністю беззвучні.

    • Представник бренду

      Доброго дня! З цього питання, я рекомендую звернутися в технічну підтримку компанії Samsung за номером гарячої лінії 0 800 50-20-00. Там зможуть підказати можливі варіанти вирішення даної ситуації.

    • Юрій

      Те саме, зробили повернення? В навушниках не мішає звичайно але без також свист

  • Нікіта Креслов
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka. Діагональ дисплея: 25"

    Монітор сподобався, за таку ціну на 240 герц це дуже гарно, але є питання , який hdmi кабель йде у комплекті?

    Переваги:
    Ціна , кількість герц
    Недоліки:
    Занадто яскравий
    • Артьом Бойко

      В комплекті йде hdmi 2.0

    • Представник бренду

      Доброго дня! Версія 2.0.

  • Олександр Олешко
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka. Діагональ дисплея: 27"

    через неделю использования появился битый красный пиксель, могу ли я вернуть(заменить товар)?

    • Сергій Вітів

      Це ж ваше право впродовж 14 днів. посиланняабо в чатбот Розетки пишіть

  • Олександр Гуменюк
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka. Діагональ дисплея: 27"

    Купив його, дайте силку на кабель display port який підходить до нього? Щоб було 240

    • Каркач Сергей
    • Артьом Бойко

      А цей Display Port підійде до 25 дюймової версії монітору

  • подкопаев константин борисович
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka. Діагональ дисплея: 27"

    Вопрос к представителю компании : В характеристиках лед подсветка, на самом деле её нет , ни в настройках нигде , или я чего то не знаю , ответьте , народ кто знает???Спасибо

    • Олександр

      Це не та підсвітка, це не ambient light, це підсвітка матриці.

    • Представник бренду

      Доброго дня! З цього питання, я рекомендую звернутися в технічну підтримку компанії Samsung за номером гарячої лінії 0 800 50-20-00. Там зможуть підказати можливі варіанти вирішення даної ситуації.

  • подкопаев константин борисович
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka. Діагональ дисплея: 27"

    Купил вчера.Лед подсветка или не работает или как включить неизвесно

    • Максим Даниленко

      Якщо ваш екран показує картинку, значить підсвітка працює, це підсвітка матриці, а не позаду монітора

  • Vlad Deinega
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka. Діагональ дисплея: 27"

    Є в комплекті кабель живлення?

    • Представник бренду

      Доброго дня! Кабель живлення йде у комплекті.