Великий зимовий розпродаж. Знижки до 55% з 15 по 21 січня

Питання покупців про Клавіатура бездротова RZTK Keypad Wireless 2.4G

Код:  373177980
Цікавить додаткова інформація?
  • Максим Матушкин
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Как мне вернуть ету клавиатура, Ана глючит?

    • Представник бренду

      Вітаємо! Нам шкода, що виникла така ситуація. Наразі рекомендуємо звернутися до сервісного центру для діагностики та усунення несправності або ж у випадку неможливості ремонту - обмін на новий прилад чи повернення коштів. Детальніша інформація за посиланням: посиланняПри виникненні додаткових запитань телефонуйте, будь ласка, на гарячу лінію служби підтримки RZTK за номером 0800-331-319. Гарного дня!

  • Алексей Юрченко
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    перестала працювати. При включенні клавіатури стрілка вниз блимає кілька разів і гасне. при якщо натискаєш будь яку кнопку - знову кілька разів блимає стрілка донизу. при цьому адаптер вставлений в ноутбук. Що з нею сталося?

    • Представник бренду

      Вітаємо! Для вирішення питань, пов'язаних з гарантійним обслуговуванням, просимо Вас виконати наступні кроки: Перейдіть за посиланням: help.rozetka.com.ua/hc/uk/articles/360043587771. Ознайомтеся з інформацією щодо гарантії. При виникненні додаткових запитань телефонуйте, будь ласка, на гарячу лінію служби підтримки RZTK за номером 0800-331-319. Гарного дня!

  • Євгеній Рогожников
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Коли замовляв було вказано як бездротове, так і дротове підключення. В інструкції також вказано «бездротове та дротове», яке повернути товар?

    • Представник бренду

      Добрий день, Євгенію! Дякуємо за вибір бренду RZTK та Ваш коментар. Клавіатура RZTK Keypad Wireless 2.4G є бездротовою. Шнур, який постачається в комплекті, призначений виключно для зарядки пристрою і не підтримує дротове підключення до комп'ютера. Якщо це не відповідає Вашим очікуванням, Ви можете скористатися процедурою повернення товару відповідно до правил продавця. Детальніша інформація за посиланням: посиланняПри виникненні додаткових запитань телефонуйте, будь ласка, на гарячу лінію служби підтримки RZTK за номером 0800-331-319. Гарного дня!

  • Яна Яценко
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Добрій день! Клавіатура без підсвітки? ((

    • Представник бренду

      Вітаємо, Яно! Дякуємо за інтерес до бренду RZTK та Ваше питання. Так, клавіатура RZTK Keypad Wireless 2.4G не має підсвітки. Гарного дня!

  • Дмитро Саранюк
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Дивлюся на фото товару в магазині, і на фото у відгуках людей, і не розумію. Латинська розкладка йде поверх інших, чи ні? В одних на фото українська зверху,в інших домінує латинь.

    • Представник бренду

      Вітаємо, Дмитре! Дякуємо за інтерес до бренду RZTK та Ваше питання. Нові партії товару відповідають зображенню товару на сайті, але ми рекомендуємо оглядати товар при отриманні. Бажаємо вдалих придбань!

  • Андрей Бояринцев
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Пожалуйста, скиньте электронную копию инструкции для этой клавиатуры.

    • Представник бренду

      Добрий день, Андрію! Дякуємо за вибір бренду RZTK. Ось інструкція для зручності: посилання По додатковим питанням Ви можете звернутися на гарячу лінію служби підтримки RZTK за номером 0800-331-319. Ми завжди раді допомогти!

    • Андрей Бояринцев

      Так это ссылка пустая.

    • Всеволод

      Там крапка в кінці приєдналась до посилання
      ось правильне посилання

  • Віталій Гриценко
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    На клавіатурі є клавіша із символами "2", "«" та "@".
    Яким чином я можу надрукувати символ "@"?
    Я пробував зробити це із використанням клавіш "Shift", "Ctrl" та "Alt".

    • Вадим

      І мова стоїть англійська?

    • Представник бренду

      Вітаємо, Віталію! Дякуємо за інтерес до бренду RZTK та Ваше питання. Щоб надрукувати символ "@", потрібно натискати Shift + 2. По додатковим питанням Ви можете звернутися на гарячу лінію служби підтримки RZTK за номером 0800-331-319. Ми завжди раді допомогти!

    • Представник бренду

      Вітаємо, Вадиме! Дякуємо за інтерес до бренду RZTK та Ваше питання. Гарного дня!

  • Вадим
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Доброго вечора, зараз поставки йдуть вже з нормальним розташуванням літер (анг зверху, укр - знизу)?

    • Представник бренду

      Вітаємо, Вадиме! Дякуємо за інтерес до бренду RZTK та Ваше питання. Так, але ми рекомендуємо перевіряти розкладку під час отримання замовлення, щоб упевнитись, що вона відповідає Вашим очікуванням. Вдалих покупок!

  • Олег
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    При натисканні клавіші и виводить 7и, при ртвиводить 8р, клавіші є виводить 9є. Аналогічні символи при натисканні цифрових клавіш 7,8,9. Правий шіфт включає виключає звук. З шіфтом клавіші не працюють, цифрова клавіатура виводить 2 цифри. При натисканні 4 або1 виводить 41, при 5 або 2 виводить 52 .... Це програмна проблема чи можна якось скинути перепросити? Чи треба здавати на гарантійний ремонт? Перевірялось на ТВ боксі різних ПК з віндовсом 10/11 і на лінукс.

    • Представник бренду

      Вітаємо, Олеже! Нам шкода, що виникла така ситуація. Наразі рекомендуємо звернутися до сервісного центру для діагностики та усунення несправності або ж у випадку неможливості ремонту - обмін на новий товар чи повернення коштів. Детальніша інформація за посиланням: посиланняПри виникненні додаткових запитань телефонуйте, будь ласка, на гарячу лінію служби підтримки RZTK за номером 0800-331-319. Гарного дня!

  • Віталій Ярмолюк
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    В чому може бути проблема?
    Підключаю до компʼютера. Підключення самого usb - приймача є. Але синхронізація з клавіатурою немає..

    • Представник бренду

      Вітаємо, Віталію! Наразі Ваше питання передано відповідальному співробітнику, очікуйте на дзвінок. Ми завжди раді допомогти!

    • Представник бренду

      Вітаємо! Наш співробітник зв'язався з Вами через месенджер, очікуємо на зворотній зв'язок. Будемо раді допомогти розібратися в даному питанні! З повагою, підтримка бренду.

  • Олена
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Здравствуйте, а понять, что клавиатуру нужно зарядить.
    Как я понял там должна красный диод гореть?

    • Представник бренду

      Добрий день, Олено! Дякуємо за зацікавлення брендом RZTK та Ваше питання. Коли індикатор починає блимати червоним, клавіатуру необхідно зарядити. При підключенні зарядки і процесу заряджання горить червоний індикатор, а після повного заряду він просто гасне. При виникненні додаткових запитань телефонуйте, будь ласка, на гарячу лінію служби підтримки RZTK за номером 0800-331-319. Гарного дня!

  • Скакун Любов
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    В характеристиці написано, що приєднати можна до планшета. Але в планшеті немає роз'єму для USB порта.

    • Представник бренду

      Добрий день, Любов! Дякуємо за зацікавлення брендом RZTK та Ваше питання. Бездротова клавіатура RZTK Keypad Wireless 2.4G підключається через USB-приймач. Якщо у Вашого планшета немає порту USB, Ви можете використати OTG-адаптер (USB Type-C або Micro-USB, залежно від порту планшета). OTG-адаптер дозволяє підключати зовнішні пристрої, такі як клавіатури, до планшетів без стандартного USB-порту. З повагою, підтримка бренду.

  • Николай Николай
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Потерял USB приемник можно чем то заменить или купить отделено ?

    • Представник бренду

      Вітаємо, Миколо! Наразі Ваше питання передано відповідальному співробітнику, очікуйте на дзвінок. Ми завжди раді допомогти!

  • Роман Древко
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Підсвітка в ній є?

    • Представник бренду

      Добрий день! Дякуємо за вибір продукції бренду RZTK та Ваше запитання.
      Ні, немає.
      При виникненні додаткових запитань телефонуйте, будь ласка, на гарячу лінію служби підтримки RZTK за номером 0800-331-319. Завжди раді допомогти!

  • Євген Твердохліб
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    На клавіатурі над блоком NUM PAD є додаткові кнопки "калькулятор", "обране", "заблокувати", "відмінити". У Windows без додаткових драйверів ці кнопки не працюють, окрім "відмінити". Яким чином налаштовуються ці кнопки? І будь-ласка, не треба давати телефон підтримки, напишіть і додайте це або в опис, або тут, щоб не посилати всіх клієнтів до контакт-центру.

    • Представник бренду

      Добрий день, Євгене! Дякуємо за зацікавлення брендом RZTK та Ваше питання. Це питання можна вирішити лише через налаштування Windows. З повагою, підтримка бренду.

    • Сергій

      Можливо допоможе. В мене перестала відкриватись клавіатура через спец кнопку. Нажав Fn + W (перемикнув на систему windows) і вона запрацювала. Дивно, бо систему до цього не перемикав. Можливо таким же чином Ви зможете активувати кнопки у себе.

    • Представник бренду

      Сергію, добрий день! Дякуємо за Ваш коментар. Гарного дня!

  • Сергій Антосюк
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Доброго дня! Чи можна придбати окремо клавішу (клавіші) до даного девайсу?

    • Представник бренду

      Вітаємо, Сергію! Наразі Ваше питання передано відповідальному співробітнику, очікуйте на дзвінок. Ми завжди раді допомогти!

  • Василь
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Доброго дня, дайте будь-ласка, лінк на драйвер

    • Представник бренду

      Вітаємо Вас! Дякуємо за вибір бренду RZTK та Ваш коментар. До даної моделі клавіатури драйвера немає. При виникненні додаткових запитань телефонуйте, будь ласка, на гарячу лінію служби підтримки RZTK за номером 0800-331-319. Гарного дня!

  • Дмитрий Орда
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Великі затримки, буває що нажав букву, а вона декілька секунд друкуєєєєєєється.
    Проблема не стабільна, то є, то немає

    • Представник бренду

      Добрий день, Дмитре! Для вирішення питань, пов'язаних з гарантійним обслуговуванням, просимо Вас виконати наступні кроки: Перейдіть за посиланням: help.rozetka.com.ua/hc/uk/articles/360043587771. Ознайомтеся з інформацією щодо гарантії. Якщо у Вас виникнуть додаткові питання, зателефонуйте на гарячу лінію RZTK за номером 0800-331-319. Гарного дня!

  • Євген
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Добрий день. Сьогодні (23.03.2024) в магазині Розетка на Почайній була представлена ця модель клавіатури, але із старим, ще не виправленим варіантом розкладки літер. Продавець нічого не знає про іншу версію. Як купити саме з нормальною виправленої розкладкою?
    Дякую

    • Представник бренду

      Доброго дня, Євгене! Дякуємо за вибір продукції бренду RZTK та Ваше запитання. Ви можете оформити замовлення на сайті Розетка, в наявності є клавіатура з стандартною розкладкою. Завжди раді допомогти!

  • Денис Шаповал
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Доброго дня, працювала пів року, дуже задоволений, але вчора почала дивно працювати, натискаю 1 а реагує як 3, на екрані пише 3 при натисканні 1 і ще одна клавіша, замість Я пише С, куди можна звернутись?

    • Представник бренду

      Добрий день! Нам шкода, що виникла така ситуація. Наразі рекомендуємо звернутися до сервісного центру для діагностики та усунення несправності або ж у випадку неможливості ремонту - обмін на новий прилад чи повернення коштів. Детальніша інформація за посиланням: посилання. При виникненні додаткових запитань телефонуйте, будь ласка, на гарячу лінію служби підтримки RZTK за номером 0800-331-319. Гарного дня!

  • Елена Петренко
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Доброго дня! Нажаль загубився usb-адаптер від клавіатури. Допоможіть як придбати новий адаптер.

    • Представник бренду

      Вітаємо, Олено! Дякуємо за те, що Ви обрали продукцію RZTK! Один із наших співробітників зв'яжеться з Вами протягом робочого дня і допоможе вирішити Ваше питання;) Гарного дня!

    • Николай Николай

      Вам помогли ?

    • Представник бренду

      Добрий день, Миколо! Дякуємо за зацікавлення брендом RZTK. При виникненні запитань телефонуйте, будь ласка, на гарячу лінію служби підтримки RZTK за номером 0800-331-319. Гарного дня!

  • Сергій Шпілька
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Як зв'язатися з службою підтримки по гарантії?

    • Представник бренду

      Добрий день, Сергію! Нам шкода, що виникла така ситуація. Наразі рекомендуємо звернутися до сервісного центру для обміну на новий прилад чи повернення коштів. Детальніша інформація за посиланням: посилання. При виникненні додаткових запитань телефонуйте, будь ласка, на гарячу лінію служби підтримки RZTK за номером 0800-331-319. Гарного дня!

  • Максим Богуцький
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Розетка, ви нарешті змінили місцями розкладки? Зараз на фото товару латиниця головує, щоправда, не пам'ятаю як було раніше, але фактично головною була кирилиця) Досі звикнути не можу.

    • Представник бренду

      Добрий день, Максиме! Дякуємо за інтерес до бренду RZTK та Ваше запитання. Клавіатура з оновленою літерацією в продажу. Бажаємо вдалих покупок!

  • Богдан
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Перестала працюати ліва клавіша Ctrl. Придбав у кінці грудня 2023 року. Як бути?

  • Константин Левицкий
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Доброго дня в клавіатурі перестали працювати клавіші X та R при перезавантаженні клавіатури постійно друкується літера X що з цим робити ?

    • Представник бренду

      Добрий день! Нам шкода, що виникла така ситуація. Наразі рекомендуємо звернутися до сервісного центру для діагностики та усунення несправності або ж у випадку неможливості ремонту - обмін на новий прилад чи повернення коштів. Детальніша інформація за посиланням: посилання. При виникненні додаткових запитань телефонуйте, будь ласка, на гарячу лінію служби підтримки RZTK за номером 0800-331-319. Гарного дня!

  • Дмитро Сухинюк
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Прийшла вся у розводах які не відтераються, коробка була без пломби

  • Олександр Большаков
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Коли повний заряд акумулятора, яка повинна бути індикація? Бо горить червоним потім гасне. Де правда? Чи в інструкції вказано невірно (що засвітиться зеленим при повному заряді), чи клавіатура бракована?

    • Представник бренду

      Доброго дня, Олександре! Дякуємо за вибір продукції бренду. Приносимо вибачення за затримку, ми перевірили технічну інформацію за вашим запитом - дійсно, клавіатура підсвічується червоним, поки заряджається, після цього індикація зникає. Інформація в інструкції буде виправлена найближчим часом. Дякуємо за корисний відгук!

    • Андрей Бояринцев

      Кстати, у меня тоже такой вопрос: народ у вас бывает, что индикатор горит потеря синхронизации.

    • Представник бренду

      Вітаємо! Дякуємо за придбання даного товару та Ваш коментар. При виникненні запитань телефонуйте, будь ласка, на гарячу лінію служби підтримки RZTK за номером 0800-331-319. Гарного дня!

  • Дмитро Сухинюк
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Сколько держит акк?

    • Представник бренду

      Добрий день, Дмитро! Дякуємо за зацікавлення продукцією бренду RZTK та Ваше питання. Час роботи клавіатури даної моделі в бездротовому режимі залежить від частоти та тривалості використання. Пристрій може працювати до трьох місяців при активному користуванні. Бажаємо вдалих покупок!

  • Владислав Клименко
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    не розумію чому коли я втикаю зарядку то воно горить червоним і через кілька хвилин тухне лампочка я втикаю знову і знову горить червоним кілька хвилин і тухне лампочка клава працює добре при тому що num lock горить постійно і не тухне

    • Представник бренду

      Добрий день! Нам шкода, що виникла така ситуація. Для вирішення питань щодо гарантійного обслуговування звертайтеся за посиланням: посиланняПри виникненні додаткових запитань телефонуйте, будь ласка, на гарячу лінію служби підтримки RZTK за номером 0800-331-319. Гарного дня!

  • Олександр
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Добрий день, що означають Android, Windows i IOS на клавіатурі? Фото прикріпив

    • Представник бренду

      Доброго дня, Олександр! Дякуємо за вибір бренду RZTK та Ваше питання. Ці клавіші призначені для переходу клавіатури на різні операційні системи. Наприклад, якщо на Вашому ПК встановлено ОС Windows, а клавіатура при підключенні адаптована під ОС іOS, необхідно натиснути комбінацію клавіш Fn+W і клавіатура перемкнеться на режим роботи з Windows і, відповідно, навпаки. Якщо Вам потрібна додаткова консультація, телефонуйте на гарячу лінію служби підтримки RZTK за номером 0800-331-319. Ми завжди раді допомогти!

  • Олександр Масалітін
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Доброго дня! що робити якщо на клавіатурі переналаштувались клавіші? Наприклад хочу відкрити пуск натискаю кнопку "Win", не реагує, а пуск відкривається клавішою "Alt", кнопка "PrtSc" не робить скрін, а відкриває Google Chrome, що робити? підкажіть будь ласка

    • Представник бренду

      Вітаємо Вас, Олександр! Спробуйте, будь ласка, перемкнути режим клавіатури з iOS на Windows. Для цього натисність клавішу Fn+W. Після цього клавіатура повинна перейти в режим роботи з ОС Windows і працювати справно. Якщо Вам потрібна додаткова консультація, телефонуйте на гарячу лінію служби підтримки RZTK за номером 0800-331-319. Ми завжди раді допомогти!

    • Представник бренду

      Добрий день, Олександре! Дякуємо за телефонну розмову та зворотній зв'язок. Раді були дізнатись, що наші рекомендації допомогли вирішити дане питання. Бажаємо тривалого та приємного користування!

  • Микола Мацедон
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Чи можливе підключення цієї клавіатури до PS5? Дякую за відповідь.

    • Представник бренду

      Вітаємо Вас, Миколо! Дякуємо за зацікавленість товарами RZTK. Пристроєм підтримуються наступні операційні системи: Linux, Mac OS, Microsoft Windows. Також клавіатура сумісна з планшетами та смартфонами. Сумісність клавіатури із приставками не тестувалася, тож ми не можемо надати однозначної відповіді. Бажаємо вдалих покупок!

  • Бурий Олександр
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Для чого використовується кнопка обране?

    • Представник бренду

      Доброго дня, Олександр! Дякуємо за Ваше запитання. Кнопка "Обране" відкриває обрані користувачем вкладки в браузері. Тривалого користування!

  • Костянтин Воронцов
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Клавіатура коштує 619 грн, а з мене взяли 699. Заказ № 784 060 660 от 27.09.23
    Чому так?

    • Представник бренду

      Доброго дня, Костянтине! З питань доставки товарів зверніться, будь ласка, до чат - боту магазину "Розетка" за посиланням: посилання. Вдалих покупок!

  • Олександр Ткаченко
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Чи працює вона без адаптера? Маю на увазі чи можна підключитись до блютуз модуля, той що встроєний у ноутбук? У мене миша є з підключенням без адаптеру, тому питаю і за клавіатуру. Бо не хочеться займати зайвий usb порт.

    • Представник бренду

      Вітаємо Вас, Олександр! Дякуємо за зацікавлення товарами RZTK та Ваше питання. Клавіатура цієї моделі підключається до ноутбуку лише за допомогою адаптера, який входить до її комплектації. Вдалих покупок!

  • Юлія Яковенко
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    чи підійдуть такі наліпки на цю клавіатуру? посилання

    • Представник бренду

      Доброго дня, Юліє! На жаль, за вказаним Вами посилання не зазначено розміри наклейок. Розмір кейкапів клавіатури цієї моделі - 16х16 мм, клавіші мають заглиблення у формі заокругленого квадрату зі стороною 12х12 мм. За бажанням можна використовувати наклейки меншого розміру. Якщо вказані Вами наклейки мають розміри, близькі до зазначених нами, їх можна використовувати. Вдалих покупок!

 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image