Питання покупців про Клавіатура бездротова RZTK Keypad Wireless 2.4G

132 відгуки Код:  373177980
Цікавить додаткова інформація?
  • Євген Твердохліб
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    На клавіатурі над блоком NUM PAD є додаткові кнопки "калькулятор", "обране", "заблокувати", "відмінити". У Windows без додаткових драйверів ці кнопки не працюють, окрім "відмінити". Яким чином налаштовуються ці кнопки? І будь-ласка, не треба давати телефон підтримки, напишіть і додайте це або в опис, або тут, щоб не посилати всіх клієнтів до контакт-центру.

    • Представник бренду

      Добрий день, Євгене! Дякуємо за зацікавлення брендом RZTK та Ваше питання. Це питання можна вирішити лише через налаштування Windows. З повагою, підтримка бренду.

  • Сергій Антосюк
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Доброго дня! Чи можна придбати окремо клавішу (клавіші) до даного девайсу?

    • Представник бренду

      Вітаємо, Сергію! Наразі Ваше питання передано відповідальному співробітнику, очікуйте на дзвінок. Ми завжди раді допомогти!

  • Василь
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Доброго дня, дайте будь-ласка, лінк на драйвер

    • Представник бренду

      Вітаємо Вас! Дякуємо за вибір бренду RZTK та Ваш коментар. До даної моделі клавіатури драйвера немає. При виникненні додаткових запитань телефонуйте, будь ласка, на гарячу лінію служби підтримки RZTK за номером 0800-331-319. Гарного дня!

  • Дмитрий Орда
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Великі затримки, буває що нажав букву, а вона декілька секунд друкуєєєєєєється.
    Проблема не стабільна, то є, то немає

    • Представник бренду

      Добрий день, Дмитре! Для вирішення питань, пов'язаних з гарантійним обслуговуванням, просимо Вас виконати наступні кроки: Перейдіть за посиланням: help.rozetka.com.ua/hc/uk/articles/360043587771. Ознайомтеся з інформацією щодо гарантії. Якщо у Вас виникнуть додаткові питання, зателефонуйте на гарячу лінію RZTK за номером 0800-331-319. Гарного дня!

  • Євген
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Добрий день. Сьогодні (23.03.2024) в магазині Розетка на Почайній була представлена ця модель клавіатури, але із старим, ще не виправленим варіантом розкладки літер. Продавець нічого не знає про іншу версію. Як купити саме з нормальною виправленої розкладкою?
    Дякую

    • Представник бренду

      Доброго дня, Євгене! Дякуємо за вибір продукції бренду RZTK та Ваше запитання. Ви можете оформити замовлення на сайті Розетка, в наявності є клавіатура з стандартною розкладкою. Завжди раді допомогти!

  • Денис Шаповал
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Доброго дня, працювала пів року, дуже задоволений, але вчора почала дивно працювати, натискаю 1 а реагує як 3, на екрані пише 3 при натисканні 1 і ще одна клавіша, замість Я пише С, куди можна звернутись?

    • Представник бренду

      Добрий день! Нам шкода, що виникла така ситуація. Наразі рекомендуємо звернутися до сервісного центру для діагностики та усунення несправності або ж у випадку неможливості ремонту - обмін на новий прилад чи повернення коштів. Детальніша інформація за посиланням: посилання. При виникненні додаткових запитань телефонуйте, будь ласка, на гарячу лінію служби підтримки RZTK за номером 0800-331-319. Гарного дня!

  • Елена Петренко
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Доброго дня! Нажаль загубився usb-адаптер від клавіатури. Допоможіть як придбати новий адаптер.

    • Представник бренду

      Вітаємо, Олено! Дякуємо за те, що Ви обрали продукцію RZTK! Один із наших співробітників зв'яжеться з Вами протягом робочого дня і допоможе вирішити Ваше питання;) Гарного дня!

  • Сергій Шпілька
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Як зв'язатися з службою підтримки по гарантії?

    • Представник бренду

      Добрий день, Сергію! Нам шкода, що виникла така ситуація. Наразі рекомендуємо звернутися до сервісного центру для обміну на новий прилад чи повернення коштів. Детальніша інформація за посиланням: посилання. При виникненні додаткових запитань телефонуйте, будь ласка, на гарячу лінію служби підтримки RZTK за номером 0800-331-319. Гарного дня!

  • Максим Богуцький
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Розетка, ви нарешті змінили місцями розкладки? Зараз на фото товару латиниця головує, щоправда, не пам'ятаю як було раніше, але фактично головною була кирилиця) Досі звикнути не можу.

    • Представник бренду

      Добрий день, Максиме! Дякуємо за інтерес до бренду RZTK та Ваше запитання. Клавіатура з оновленою літерацією в продажу. Бажаємо вдалих покупок!

  • Богдан
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Перестала працюати ліва клавіша Ctrl. Придбав у кінці грудня 2023 року. Як бути?

  • Константин Левицкий
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Доброго дня в клавіатурі перестали працювати клавіші X та R при перезавантаженні клавіатури постійно друкується літера X що з цим робити ?

    • Представник бренду

      Добрий день! Нам шкода, що виникла така ситуація. Наразі рекомендуємо звернутися до сервісного центру для діагностики та усунення несправності або ж у випадку неможливості ремонту - обмін на новий прилад чи повернення коштів. Детальніша інформація за посиланням: посилання. При виникненні додаткових запитань телефонуйте, будь ласка, на гарячу лінію служби підтримки RZTK за номером 0800-331-319. Гарного дня!

  • Дмитро Сухинюк
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Прийшла вся у розводах які не відтераються, коробка була без пломби

  • Олександр Большаков
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Коли повний заряд акумулятора, яка повинна бути індикація? Бо горить червоним потім гасне. Де правда? Чи в інструкції вказано невірно (що засвітиться зеленим при повному заряді), чи клавіатура бракована?

    • Представник бренду

      Доброго дня, Олександре! Дякуємо за вибір продукції бренду. Приносимо вибачення за затримку, ми перевірили технічну інформацію за вашим запитом - дійсно, клавіатура підсвічується червоним, поки заряджається, після цього індикація зникає. Інформація в інструкції буде виправлена найближчим часом. Дякуємо за корисний відгук!

  • Дмитро Сухинюк
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Сколько держит акк?

    • Представник бренду

      Добрий день, Дмитро! Дякуємо за зацікавлення продукцією бренду RZTK та Ваше питання. Час роботи клавіатури даної моделі в бездротовому режимі залежить від частоти та тривалості використання. Пристрій може працювати до трьох місяців при активному користуванні. Бажаємо вдалих покупок!

  • Владислав Клименко
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    не розумію чому коли я втикаю зарядку то воно горить червоним і через кілька хвилин тухне лампочка я втикаю знову і знову горить червоним кілька хвилин і тухне лампочка клава працює добре при тому що num lock горить постійно і не тухне

    • Представник бренду

      Добрий день! Нам шкода, що виникла така ситуація. Для вирішення питань щодо гарантійного обслуговування звертайтеся за посиланням: посиланняПри виникненні додаткових запитань телефонуйте, будь ласка, на гарячу лінію служби підтримки RZTK за номером 0800-331-319. Гарного дня!

  • Олександр
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Добрий день, що означають Android, Windows i IOS на клавіатурі? Фото прикріпив

    • Представник бренду

      Доброго дня, Олександр! Дякуємо за вибір бренду RZTK та Ваше питання. Ці клавіші призначені для переходу клавіатури на різні операційні системи. Наприклад, якщо на Вашому ПК встановлено ОС Windows, а клавіатура при підключенні адаптована під ОС іOS, необхідно натиснути комбінацію клавіш Fn+W і клавіатура перемкнеться на режим роботи з Windows і, відповідно, навпаки. Якщо Вам потрібна додаткова консультація, телефонуйте на гарячу лінію служби підтримки RZTK за номером 0800-331-319. Ми завжди раді допомогти!

  • Олександр Масалітін
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Доброго дня! що робити якщо на клавіатурі переналаштувались клавіші? Наприклад хочу відкрити пуск натискаю кнопку "Win", не реагує, а пуск відкривається клавішою "Alt", кнопка "PrtSc" не робить скрін, а відкриває Google Chrome, що робити? підкажіть будь ласка

    • Представник бренду

      Вітаємо Вас, Олександр! Спробуйте, будь ласка, перемкнути режим клавіатури з iOS на Windows. Для цього натисність клавішу Fn+W. Після цього клавіатура повинна перейти в режим роботи з ОС Windows і працювати справно. Якщо Вам потрібна додаткова консультація, телефонуйте на гарячу лінію служби підтримки RZTK за номером 0800-331-319. Ми завжди раді допомогти!

    • Представник бренду

      Добрий день, Олександре! Дякуємо за телефонну розмову та зворотній зв'язок. Раді були дізнатись, що наші рекомендації допомогли вирішити дане питання. Бажаємо тривалого та приємного користування!

  • Микола Мацедон
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Чи можливе підключення цієї клавіатури до PS5? Дякую за відповідь.

    • Представник бренду

      Вітаємо Вас, Миколо! Дякуємо за зацікавленість товарами RZTK. Пристроєм підтримуються наступні операційні системи: Linux, Mac OS, Microsoft Windows. Також клавіатура сумісна з планшетами та смартфонами. Сумісність клавіатури із приставками не тестувалася, тож ми не можемо надати однозначної відповіді. Бажаємо вдалих покупок!

  • Бурий Олександр
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Для чого використовується кнопка обране?

    • Представник бренду

      Доброго дня, Олександр! Дякуємо за Ваше запитання. Кнопка "Обране" відкриває обрані користувачем вкладки в браузері. Тривалого користування!

  • Костянтин Воронцов
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Клавіатура коштує 619 грн, а з мене взяли 699. Заказ № 784 060 660 от 27.09.23
    Чому так?

    • Представник бренду

      Доброго дня, Костянтине! З питань доставки товарів зверніться, будь ласка, до чат - боту магазину "Розетка" за посиланням: посилання. Вдалих покупок!

  • Олександр Ткаченко
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Чи працює вона без адаптера? Маю на увазі чи можна підключитись до блютуз модуля, той що встроєний у ноутбук? У мене миша є з підключенням без адаптеру, тому питаю і за клавіатуру. Бо не хочеться займати зайвий usb порт.

    • Представник бренду

      Вітаємо Вас, Олександр! Дякуємо за зацікавлення товарами RZTK та Ваше питання. Клавіатура цієї моделі підключається до ноутбуку лише за допомогою адаптера, який входить до її комплектації. Вдалих покупок!

  • Юлія Яковенко
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    чи підійдуть такі наліпки на цю клавіатуру? посилання

    • Представник бренду

      Доброго дня, Юліє! На жаль, за вказаним Вами посилання не зазначено розміри наклейок. Розмір кейкапів клавіатури цієї моделі - 16х16 мм, клавіші мають заглиблення у формі заокругленого квадрату зі стороною 12х12 мм. За бажанням можна використовувати наклейки меншого розміру. Якщо вказані Вами наклейки мають розміри, близькі до зазначених нами, їх можна використовувати. Вдалих покупок!

  • Владислав Рудчик
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Скорость набора уменьшилась в три раза. Понимаю, что теоретически можно привыкнуть, если работать только за одной клавиатурой. А если на нескольких и в разных местах, постоянно перестраиваться? Вы даже разные цвета не сделали. Зачем вы издеваетесь над своими клиентами?

    • Представник бренду

      Доброго дня, Владиславе! Шкода, що у Вас склалося негативне враження. При розробці клавіатури ми дійсно мали намір створити патріотичний продукт з елементами "лагідної українізації". Ця ідея була позитивно схвалена і перевірена нашою командою. З нашого досвіду користування, звикання до такої літерації відбувається досить швидко, також це позитивно впливає на розвиток нових нейронних звʼязків. Ми прагнемо створювати найкращі продукти і обовʼязково врахуємо Ваш досвід в майбутньому. Дякуємо Вам за зворотній звʼязок! Також хотіли б додати, якщо Вас не влаштовує функціонал клавіатури, її можна повернути протягом 14 днів з моменту покупки. Детальніша інформація за посиланням: посилання. При виникненні додаткових запитань телефонуйте, будь ласка, на гарячу лінію служби підтримки RZTK за номером 0800-331-319. Ми завжди раді допомогти!

  • Владислав Рудчик
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Подскажите, какие наклейки подойдут на эту клавиатуру с учётом того, что тут неровная поверхность?

    • Представник бренду

      Вітаємо Вас, Владиславе! Дякуємо за Ваше запитання. При виборі наклейок можна орієнтуватися на наступну інформацію: розмір кейкапів - 16х16 мм, клавіші мають заглиблення у формі заокругленого квадрату зі стороною 12х12 мм. За бажанням можна використовувати наклейки меншого розміру. Вдалих покупок!

  • Роман Древко
    Продавець: Rozetka

    Підсвітка в ній є?

  • Дмитро Ковриженко
    Продавець: Rozetka

    Є така саме тільки без москальских йо, ьі, твердого знака, неправильного є?

    • Представник бренду

      Добрий день! Дякуємо за вибір продукції бренду RZTK та Ваше запитання. Наразі ні. При виникненні додаткових запитань телефонуйте, будь ласка, на гарячу лінію служби підтримки RZTK за номером 0800-331-319. Завжди раді допомогти!

  • Носач Роман
    Продавець: Rozetka

    Есть в другом цвете? В белом?

    • Представник бренду

      Добрий день, Романе! Дякуємо за зацікавлення брендом RZTK та Ваше питання. Ні, наразі немає. Гарного дня!

  • Сергій Олексієнко
    Продавець: Rozetka

    Цікава модель. Особливо через сумісність з різними ОС.
    Повідомте коли з'явиться з підсвіткою.
    Бо моїх червоних очей не достатньо для освітлення клавіш у нічний час!

    • Представник бренду

      Доброго дня, Сергію! Дякуємо за те, що Ви обрали продукцію RZTK! Ми цінуємо Ваш інтерес до нашого бренду та задоволені, що Ви звернулися до нас із запитанням.
      Слідкуйте, будь ласка, за асортиментом товарів бренду. Гарного дня!

  • Андрей Крушельницкий
    Продавець: Rozetka

    Что за длина кабеля 1.8м в описании, есть какой то прикол ?

    • Представник бренду

      Добрий день, Андрію! Дякуємо за інтерес до бренду RZTK та Ваше питання. Все вірно. Довжина кабелю становить - 1.8 м. Бажаємо вдалих покупок!

  • Олексій
    Продавець: Rozetka

    Вітаю.
    Загубив USB приймач. Є якісь способи підключити клавіатуру через інший приймач?

    • Представник бренду

      Вітаємо, Олексію! Дякуємо за те, що Ви обрали продукцію RZTK! Один із наших співробітників зв'яжеться з Вами протягом робочого дня і допоможе вирішити Ваше питання! ;) Гарного дня!

  • Максим Буржимський
    Продавець: Rozetka

    чи можливо під'єднати бездротову клавіатуру і бездротову мишку rztk через один адаптер?

    • Представник бренду

      Добрий день, Максиме! Дякуємо за інтерес до бренду RZTK та Ваше запитання. І у мишки, і у клавіатури є свій окремий адаптер - вони йдуть в комплекті. При виникненні додаткових запитань телефонуйте, будь ласка, на гарячу лінію служби підтримки RZTK за номером 0800-331-319. З повагою, підтримка бренду.

  • Максим Горошко
    Продавець: Rozetka

    Цікаво, можна замовити повністю англомовну клавіатуру без укр/рос маркування?

    • Представник бренду

      "Добрий день, Максиме! Ми вдячні Вам за інтерес до клавіатури RZTK цієї моделі. Наразі немає фірмового програмного забезпечення для цього пристрою, ми вдячні Вам за конструктивне зауваження і приймемо його в роботу. У разі потреби отримання додаткової консультації, будь ласка, зверніться за телефоном гарячої лінії служби підтримки: 0800-331-319. Ми завжди готові допомогти. Бажаємо успішного користування!
      "

  • Сергей Гурич
    Продавець: Rozetka

    Доброго дня! Чи з підсвіткою дана клавіатура? Дякую!

    • Представник бренду

      Добрий день, Сергію! Дякуємо за зацікавлення продукцією нашого бренду та Ваше питання. В даній моделі клавіатури підсвідка відсутня. З повагою, підтримка бренду.

  • Матвій
    Продавець: Rozetka

    Вітаю, чи будуть ще в наявності ?

    • Представник бренду

      Добрий день, Матвію! Дякуємо за зацікавлення продукцією нашого бренду. Для того, щоб знати, коли даний продукт з'явиться в продажі, скористайтеся можливістю ОТРИМУВАТИ СПОВІЩЕННЯ, КОЛИ З'ЯВИТЬСЯ на веб-сайті магазину Rozetka. При виникненні додаткових запитань телефонуйте, будь ласка, на гарячу лінію служби підтримки RZTK за номером 0800-331-319. Завжди раді допомогти!

  • Фурдуй Сергей
    Продавець: Rozetka

    Чи нормально працює з айфоном?

    • Представник бренду

      Вітаємо, Сергію! Дякуємо за зацікавлення брендом RZTK та Ваше питання. Зазначимо, що дана клавіатура працює у випадку підключення usb-адаптера. Якщо взяти перехідник-адаптер Lightning - usb (мама) і під`єднати адаптер, то працюватиме. Чудово працює з MacOS. З повагою, підтримка бренду.

  • Ілля Сидоренко
    Продавець: Rozetka

    Вітання. Чи буде працювати миша RZTK Mouse Lite Wireless Black з USB адаптером даної клавіатури?

    • Представник бренду

      Добрий день, Ілля! Дякуємо за зацікавлення продукцією бренду RZTK та Ваше питання. Миша цієї моделі не сумісна з USB-адаптером клавіатури RZTK Keypad Wireless 2.4G. Миша RZTK Mouse Lite Wireless Black підключається до комп'ютера лише за допомогою USB-приймача, який входить до її комплектації. Бажаємо вдалих покупок!