Цікавить додаткова інформація?
- Павло АбрамовВідгук від покупця. Продавець: Rozetka
Чи можна дізнатись, коли ви нарешті почнете хоча комплектувати моє замовлення щодо цього монітора?
Замовив вчора ввечері, досі "опрацьовано автоматично" - Валерий ТринькоВідгук від покупця. Продавець: Rozetka
Вітаю, замовив монітор, в описі та на коробці вказано 100Hz, а по факту в налаштуваннях написано 60Hz
- Олександр
Щось вам не відповідають, але думаю, що саме з цим у вас проблема. Якщо ви підключались через VGA порт - то не буде 100Гц, потрібно через - HDMI. Спробуйте підключитись через HDMI.
Якщо ви підключились через HDMI - тоді ваша відеокарта не підтримує таку частоту. - Валерий Тринько
Звернувся до тех підтримки Philips,технічний відділ підтвердив дефект монітора, порадили звернутись до сервісного центру.