Питання покупців про Миша Logitech M185 Wireless Red (910-002237/910-002240)

Код:  36834528
Цікавить додаткова інформація?
  • Сокира Інна
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka. Колір: Червоний

    Мишка безпровідна, чи йде до неї usb? Або треба купляти окремо?

    • Представник постачальника

      Добрий день, Інна! Так, до комплекту входить USB. Бажаємо зробити вдалий вибір!

    • Андрій Науменко

      у ній флешка

  • Gordon Freeman
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka. Колір: Сірий

    На сервісному обслуговуванні - але не працює. Куди звернутись?

    • Представник постачальника

      Доброго дня! Шкода, що у вас трапилась така ситуація. Прохання звернутися до сервісного центру за номером телефону 0 800 30-09-11. Спеціалісти сервісного центру обов’язково допоможуть вам вирішити питання.

  • Виктория Грищенко
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka. Колір: Сірий

    Доброго дня! Не отримала замовлення 803 248 425

    • Женя

      доставили?

  • Игорь Киприянов
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka. Колір: Сірий

    Добрий день. Замовлення 794166760. Відсутній наноприймач

    • Михайло

      У батарейному відсіку подивіться.

  • Елена Елена
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka. Колір: Червоний

    Скажите, пожалуйста, скроллинг в этой мышке оптический или механический? Заранее спасибо за ответ!

    • Представник бренду

      Доброго дня, Олена! Ця модель має оптичний скролінг. Бажаємо вам лише позитивних емоцій і вражень під час експлуатації нашої продукції!

  • Роман Овчаренко
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka. Колір: Сірий

    Підкажіть, чи можливо її підключити на один адаптер до клавіатури: посилання
    Дякую

    • Роман Овчаренко

      Сам пишешь, сам читаешь.

  • Євген Корінь
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka. Колір: Блакитний

    Доброго дня.

    Придбав товар в Розетка. На гарнатійному талоні та на коробці один серійний номер, на самій мишці - інший.
    Чому так? Як звертатися по гарантії у даному випадку?

  • Кисляк Сергей
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka. Колір: Червоний

    Заказ 745151605. Отримав мишку але відсутній нанопримач. Підкажіть будь ласка як можна вирішити проблему?

  • Эльдар Алексанян
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka. Колір: Сірий

    Добрый день! Не получается оформить заказ на сайте на юрлицо. Просит подтверждения номера телефона, а при подтверждении пишет:
    номер телефона уже подтверждён в другом аккаунте. Выход?

  • Денис Высоцкий
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka. Колір: Сірий

    Добрый день, забрал вчера мышку, дома распаковал, и понял что это не мышка а кусок китайского пластика, все дребезжит и торохтит. Теперь вопрос её вернуть можно?

    • Представник бренду

      Доброго дня. Гадаю, що у Вас є 14 днів на повернення товару.

  • Елена Матвеева
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka. Колір: Червоний

    купили эту мышку 06.02.2022 , а она клацает громко , можно вернуть?

    • Евгений

      в мене таких мишок три штуки, вони всі гучно клацають, це не є дефектом, справа звички. Зате в ній батарейки хватає дуууууже на довго)

  • Анастасія
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka. Колір: Сірий

    Придбала мишку. В пункті самовивозі звернули увагу, що гарантія 36 днів (!!!)
    На сайті заявлено 36 місяців (!!!)
    Поясніть як таке може бути???

    • Вася

      мб опечатка, скачайте гар талон с личного кабинета

  • Александра Подзерка
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka. Колір: Сірий

    Добрый день, подскажите пожалуйста во что упаковывается такая мышка,третий день на Justin не могут найти мо посылку,с такой мышкой

  • Сергей
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka. Колір: Червоний

    У меня уже есть аналогичная мышь на одном ноутбуке (набор клава+мышь) будет ли конфликтовать приемник, если купить еще такую же мышь для другого ноутбука находясь в одной комнате? Или каждая мышь со своим приемником будет работать независимо друг от друга?

    • Представник бренду

      Доброго дня. Ні.Так. Все буде працювати без перешкод.

  • Анатолий Петрочак
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka. Колір: Сірий

    Подьем для инвалида на этаж одной мышки с лифтом 3 грн этаж, серьезно?

    • Аліна

      Ну, правила одні для всіх. В умовах доставки це прописано. Звісно якось не дуже гарно виходить, але кур’єр виконує свою роботу. Якось так.

  • Инна Пигарева
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka. Колір: Сірий

    Вчера получила товар, уже не рабочий, как обменять?

    • Игорь
    • Представник бренду

      Доброго дня. Радимо звернутися до офіційного сервісного центру для усунення недоліків.
      e-mail: [email protected]
      та за номером телефону: +380 (44) 455 30 66 / +380 (97) 455 30 66

  • Инна Пигарева
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka. Колір: Сірий

    Добрый день, получила мышку, она не работает, как обменять товар?

    • Ала
    • Представник бренду

      Доброго дня. Радимо звернутися до офіційного сервісного центру для усунення недоліків.
      e-mail: [email protected]
      та за номером телефону: +380 (44) 455 30 66 / +380 (97) 455 30 66

  • Евгений
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka. Колір: Блакитний

    Товар не соответствует описанию, на корпусе устройства совсем другой логотип("logi"), в отличии от фотографии с сайта.
    Фирменная утилита от Logitech не определяет беспроводной приемник этого ноунейма.
    Как мне привязать оригинальную беспроводную клавиатуру Logitech к USB-донглу этого чуда?

  • Виталий Григорьев
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka. Колір: Сірий

    Скажите пожалуйста где можно купить заднюю крышку под эту мышку. Спасибо

    • Представник бренду

      Доброго дня. Радимо звернутися до офіційного сервісного центру.
      e-mail: [email protected]
      та за номером телефону: +380 (44) 455 30 66 / +380 (97) 455 30 66

  • Сергій Литвин
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka. Колір: Сірий

    Доброго дня. Придбав мишу 16.12.2018, служила вірою і правдою, але два місяці тому з'явився "дабл-клік" або взагалі клік не працює з першого разу. Підкажіть чи можу я замінити мишу по гарантії?

    • Гість
    • Представник бренду

      Доброго дня. Ще встигаєте. Радимо звернутися до офіційного сервісного центру для усунення недоліків.
      e-mail: [email protected]
      та за номером телефону: +380 (44) 455 30 66 / +380 (97) 455 30 66

  • Наталья Гавриленко
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka. Колір: Сірий

    Купила эту мышку, начала пользоваться - время от времени отходит сигнал и курсор не отвечает. Прошло 15 дней, как мы можем решить вопросы с ней? Только по гарантии?

    • Експерт Rozetka

      Добрий день! Зверніться, будь ласка, у сервісний центр. З більш детальною інформацією про гарантійне обслуговування Ви можете ознайомитися перейшовши за посиланням .

  • Попроцький Сергій
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka. Колір: Сірий

    Не рацює миша яку вчора забрав з розеткі. Лазер світиться драйверо поставлені успішно. Курсор не рухається. пробував на 2 ноутбуках. Що мені робити?

  • Попроцький Сергій
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka. Колір: Сірий

    Получів вчера в Розетци.Не працює на 2 ноутах. Драйвєра успішно пише встановлені а курсор не ворушиться хотя лазер світить. Шо робить?

  • Алена Шуклина
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka. Колір: Червоний

    Подскажите совместима ли с WINDOWS xp???

    • Стас Винченко

      как и с любой другой ОС, которая поддерживает мышки

  • Роман Овчаренко
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka. Колір: Сірий

    Подскажите, здесь блюбуз или радиомодуль?

    • Дан

      Радио

  • Борис Томанюк
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka. Колір: Сірий

    Здравствуйте.
    Есть клавиатура logitech mk 700/710, можно ли эту мышку подключить с этой клавиатурой на один передатчик?

  • Юлія Лебедєва
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka. Колір: Блакитний

    Прислали мишку без USB-адаптера?! Що це за знущання??!

    • Natalie Boycheva

      Посмотрите внутри где батарейка вставляется, должен быть там

  • Сергей Плаксин
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka. Колір: Блакитний

    Куда обратится с проблемой, мышь приехала мертва, на 3х компьютерах проверяли и 0 реакции. Заранее спасибо за помощь

    • Эксперт Rozetka

      Добрый день! Обратитесь, пожалуйста, в сервисный центр. С более подробной информацией о гарантийном обслуживании, Вы можете ознакомиться перейдя по ссылке .

  • Артем Шпак
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka. Колір: Сірий

    Добрый день.
    Совсем недавно купил у вас Мышь Logitech M185 Wireless Grey (910-002238/910-002235) и на ней перестали работать кнопки.
    Мышь работает, колесико работает, а вот кнопки нет!
    Куда мне обратиться?

  • Роман Стек
    Продавець: Rozetka. Колір: Сірий

    Бачу, що у комплект одразу іде USB-пристрій для технології Plug and play. Підкажіть, він одразу і підійде для макбуку, аби мишка працювала? чи треба щось додатково купувати?

    • Представник постачальника

      Добрий день, Роман! Додатково потрібен перехідник з USB C на USB А. Радимо ще звернути увагу на миші з підключенням через Bluetooth, наприклад, цю модель посилання Бажаємо зробити вдалий вибір!

  • Науменко Андрій
    Продавець: Rozetka. Колір: Сірий

    А мишка безшумна?

  • Андрей Остапец
    Продавець: Rozetka. Колір: Сірий

    Вітаю. Скажіть чи можливо користуватись цією мишкою без комплектного приймача? Через блютус, вайфай, тощо? Збираюсь використовувати з dell xps 15 9320 2022року. Дякую

    • Представник постачальника

      Добрий день, Андрій! Миша Logitech M185 підключається через USB-приймач. Радимо звернути увагу на мишу мишу Logitech M240 Silent Bluetooth посиланнявона підключається через Bluetooth та USB-приймач Logi Bolt, USB не входить до комплекту, у разі необхідності його можна придбати окремо. Бажаємо зробити вдалий вибір!

  • Юлий Яременко
    Продавець: Rozetka. Колір: Сірий

    Вопрос такой. Купил мишку.. Windows 10,но суть в том, что мышка то двигается по коврику и всё ок(тьфу тьфу тьфу), вот только светодиод не горит почему то.Это как может быть?

  • Дмитро Кардаш
    Продавець: Rozetka. Колір: Блакитний

    Як до мак буку підключити?

    • Представник бренду

      Доброго дня, Дмитро! За допомогою перехідника з USB-C на USB. Бажаємо успішного та комфортного використання!

  • Микола Мацедон
    Продавець: Rozetka. Колір: Блакитний

    Чи буде працювати ця миша з PS5? Якщо ні, то яку порадили б, цього бренду?

    • Представник бренду

      Доброго дня, Микола! Миша буде працювати тільки в головному меню для навігації.

  • Аліна
    Продавець: Rozetka. Колір: Блакитний

    чи підійде ця мишка замість миші з комплекту?