Відгуки покупців про Материнська плата Gigabyte B450 Aorus Elite V2 (sAM4, AMD B450, PCI-Ex16)

73 відгуки Код:  273468253
Залиште свій відгук про цей товар
  • Денис Половецкий
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Отвратительная плата. Несу второй раз за несколько месяцев ремонтировать по гарантии. Да и по размещению слотов ужасная. Если ставить кулер-башню ,нааример, от би кваит, то будьте готовы использовать лишь 3 слота оперативной памяти вместо 4.
    За то с подсветкой:)

    Переваги:
    Подсветка)))
    Недоліки:
    Сама плата
  • Глеб Бакай
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Купував материнку десь пів року назад, за весь цей час недоліків я не помітив, чудова материнка за свою ціну. Але заглушка материнки підійде не в кожен системний блок, на мій вона не підійшла то я її зняв та не маю проблем

    Переваги:
    Дизайн, швидкість
    Недоліки:
    Не на кожен системний блок підійде задня заглушка материнки
  • Сергей Семененко
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Никогда! Никогда не берите эту материнку! Взял на свою голову, думал ну мало ли. Процент брака не сильно большой. Но как оказалось, я тот ещё счастливчик. Материнка постоянно выдает ошибку оперативки, хотя комп дальше маслает. Как и все пишут, одна почти ошибка на всех. Сдал на диагностику. И что? Предварительно " там нету таких ошибок!" Я их выдумал, и материнка идеальная. Ужасное отношение.

    Переваги:
    Единственное это скорость
    Недоліки:
    Постоянные ошибки и нерабочая материнка
    • Експерт Rozetka

      Доброго дня! Дякуємо за звернення. Для вирішення питання зверніться, будь ласка, в службу підтримки за посиланням посилання

  • Богдан Яковина
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Вже друга материнка з даною проблемою (все світиться крутиться горить червоним гпу і без реакції). В принципі, як що вам не хочеться заморочуватися з поверненнями можна працювати і так. В нагрузках материнка не вилітає. Я то лікую так, фоном влючаю ютуб (музику якусь) і воно працює стабільно. В принципі, я не знаю але припускаю що тут проблема у материнки з відгуком від процесора або памяті. Скоріше всього процесора, коли його активність падає до мінімума материнка перестає його бачити.

    • Костянтин Болібок

      Я купил это материнку не в розетке, уже скоро год как она работает идеально.
      Похоже что розетка продаёт бракованные материнки

    • Дима

      Попробуйте обновить биос, у меня такая же ерунда, вроде помогло но я ещё мало тестил

  • Марина Грицак
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Заказал материнку, новый процессор, м2, озу, собрал все, не запускается, сначала думал может не правильно провода вставил под переднюю панель(кнопки пуск), перепробовал много чего, целый день сидел, итог - мои детали работают, буду возвращать только материнку и закажу другую, не очень советую

    Переваги:
    Красивая
    Недоліки:
    Не работает
    • Дмитро

      Так у не мокет М4

    • Марина Грицак

      sAM4 - Socket AM4

  • Виталий
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Тоже самое ,буду сдавать по гарантии проработал пол года с камнем Ryzen 7 5800x
    Горит лампочка CPU все светиться и вертиться - толку ноль

    Переваги:
    Красивое
    Недоліки:
    Перестала работать пол года спустя
    • игоч луч

      ТО ТИ ПРОЦЕСОР МОЧНИЙ ПОСТАВИВ

    • Артем

      Радиатор и врм вроде позволяют ставить такой , другое дело разгон

    • Максимишинець

      Ти геній 8 ядерний проц на 4 фази класти

  • Олександр Волинець
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Скоріше за все поверну,не бачить не ОЗУ не VGA

    Переваги:
    Зовнішній вигляд
    Недоліки:
    Брак
    • Ігор

      Спробуйте:
      1) запустити систему з одним модулем пам'яті;
      2) якщо маєте дискретну відеокарту (ту, що вставляється в слот PCI-E), приєднайте монітор до одного з її відеовиходів.

    • Представник бренду

      Доброго дня. Який у вас процесор використовується? Можливо, вам слід оновити BIOS для коректної роботи.

  • Новицкий Дмитрий
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Отака у мене получилась покупка в розатціцвєї материнки, самі читайте і розмірковуйте.

    Переваги:
    Не побачив
    Недоліки:
    Не побачив
    • Представник бренду

      Доброго дня
      Гарантійне обслуговування здійснюється лише в офіційному сервісному центрі МТІ. Ви можете звернутися, за своїм вибором, через продавця або відразу в СЦ

    • Владислав Рублевский

      Ну судя по цене это не материнки а партия отборного хлама, и у меня у самого бывают вопросы к розетке время от времени но тут с сервисный центром все по факту написали (сам сталкивался с оперативной которая на xmp не работает, отнёс в их магазин через дня 3-4 вернули деньги)

  • Новицкий Дмитрий
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Продають не робочі материнки, нікому не рекомендую взагалі тут купляти, минайте всі їх стороною. Мене кинули на гроші, ціну нової материнки

    Переваги:
    Не має
    Недоліки:
    Не робочу продали, а як показав що не робоча то іще лишився винним, ганьба, вдавіться цими грошима, щоб вам воно повилазили боком
    • Експерт Rozetka

      Доброго дня! Дякуємо за звернення, Ваш відгук був переданий відповідальному співробітнику.
      У разі виникнення додаткових питань, Ви можете скористатися довідковим центром

    • САНЬКОВ ВИТАЛИЙ

      То же самое. По гарантии деньги не вернули. Кинули.

  • Юрій Миколінський
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Материнська плата супер працює уже 5 місяців

    Переваги:
    2 m2. І smartFan5
    Недоліки:
    Нема
  • Віктор Сметаненко
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Вже більше 6 місяців працює у зв'язці з процесором AMD Ryzen 5 5600G 3.9GHz/16MB. То проблем і нарікань в роботі немає.

    Переваги:
    Ціна, якість
    Недоліки:
    Немає
  • Наза
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Забрал материнку, поставил, работала, вспомнил, что надо выставить xmp профиль и на частотах больше, чем 2666 материнка не работала. Зашел уже после этого почитать отзывы, сдал обратно от греха подальше, я покупал материнку, а не лотерею

    Недоліки:
    Работает некорректно, у кого-то вообще ломается через месяц-два
    • Дмитрий Коржанов

      Пробовал ставить Биос последний?

    • Вадим Городецький

      Может действительно вам попалась с дефектом, потому как у меня подобная плата работает уже больше двух лет, возможно биос обновить нужно, особенно если процессор из 5000 серии, потому как с коробки запускается 1000-3000 серии процессоров.
      Разгон памяти кстати очень даже не проблема для данной платы, с ryzen 9 3900x, спокойно берет разгон памяти у которой хмп 3000, а запускается стабильно на частоте 3600 с 16 таймингами, можно и выше, тут уже упор в частоту инфинити фабрики.

  • Віктор Орловський
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Норм

  • Горбач Глеб
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Хорошая материнка проблем нет надеюсь не будет покупкой доволен

    Переваги:
    Красивый дизайн и функционал
    Недоліки:
    Не нашёл
    • Представник бренду

      Дякуємо за вибір GIGABYTE

  • Александр Дмитриев
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Приехала б/у плата со следами пальцев от прошлого владельца. Без пленки на упаковке, вместо пломбы влепили кусок грязного скотча. Спасибо розетка за б/у товар. Поставил в комп с райзен 3600, 16 ОЗУ, GTX 1060. Рандомно от 1 до 10 минут отрубается полностью все, при этом подсветка и кулера молотят дальше, выключить комп можно только с розетки или с кнопки БП.

    Переваги:
    Никаких, платы по 1500 грн в разы лучше
    Недоліки:
    Вся плата
    • Експерт Rozetka

      Доброго дня! Дякуємо за звернення. Для вирішення питання зверніться, будь ласка, в техпідтримку.

    • Богдан Яковина

      Була схожа ситуація. Ідентичні проблеми з цією материнкою були у багатьох. Ремонту ця проблема не підлягає, або ремонт оходится надто дорого і втрачає всякий зміст, тому материнку в такому випадку продавець міняє.
      Тут питання до Розетки. Навіщо ви, з уже виявленою проблемою котра не піддається ремонту, піхаєте людям через уцінку як тестований товар?

  • Данило Мазніченко
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Придбав материнську плату влітку, збирав по частинах, тому змоги перевірити не було, коли зібрав термін в 14 днів звісно ж минув, комп'ютер вмикається, працює, але в будь який момент припиняє свою роботу,починає горіти помилка DRAM, кулери крутяться, але комп'ютер не реагує,після сервісу, обновили біос, але не допомогло, заміна озу теж не дала результатів. Комп'ютер себе так поводить не залежно від того, увімкнений XMP профіль чи ні, після помилки налаштування біосу скидаються

    Переваги:
    Ціна , вигляд, підсвітка
    Недоліки:
    Працює не справно
    • Богдан Гедеш

      можливо бракований процессор! в мене було так само повернув процессор

    • Игорь Михно

      Возьми ластик и протри контакты плашек оперативки, должно помочь

  • Артур Гнеушев
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    4месяца пока работает

  • Олександр
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Працює вже 4 місяця, все добре. Процессор Ryzen 7 5700x, ОЗУ 16 гб 3200, все одразу запустилось з першої спроби.
    UEFI BIOS версії F64, не оновлював ще.

  • Николай Табачный
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Купил, забрал, начали собирать, на ryzen 5 5500, ОЗУ Kingston Fury DDR4-3200 8192MB, м2 Kingston NV2 500GB M.2 2280, собрали, запустили, подсветка моргнула и все, засветилась красная лампочка CPU и погасла, и на этом все, больше не реагирует на кнопку пуска и перезапуска. Очень надеялся получить хорошую материнку, но увы не судьба(

    Переваги:
    Не нашел
    Недоліки:
    Не запускается с коробки, скорее всего Биос
    • Швец Виталина

      Так же само. І відповіді нема

    • Игорь Озеров

      Після того як ви все підключили не треба сразу включати пк, требо подождати с пів години, потім тиснути кнопку запуску !

  • Сергій Колєсніков
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Користуюсь 3 дні, все чітко, в парі з ryzen 7 pro 3700, 2 по 8 ддр4 3200, та 3090 від tuf, зручний бокс під ссд сата та жосткий.

    Переваги:
    М2 став ідеально, стоять термопрокладки в стокі
    Зручний біос, автоматично оновився
    Недоліки:
    2 відюхи запхать буде важко, маловато місця
    • Представник бренду

      Дякуємо за вибір GIGABYTE

  • Сергей Скоролитный
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Очень жаль что я не читал комментарии к этой модели. Случилась база, спустя 4 месяца работы начался прикол с отключением всей аппаратуры от материнки но кулера гудят, на кнопку питания или ребута не реагирует, перебрал каждый элемент пк и методом исключения пришел к выводу что это материнка.

    Переваги:
    Работала хорошо 4 месяца никаких проблем, внешний вид классный, 2 слота под м2.
    Недоліки:
    Магазин продает 70% брака, зачем так делать я не понимаю еще и скидка 400 гривен спасибо вам большое
    • Представник бренду

      Доброго дня. Ви можете звернутися в АСЦ за діагностикою в рамках гарантійного обслуговування. Також у разі необхідності Ви можете написати нам на пошту [email protected] , і ми допоможемо розібратися по мірі можливості.

  • Ярослав
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Місяць пропрацювала, після чого зникло зображення, підсвітка "аорус", і кнопка включення не реагує на виключення.
    Відправив до сервісного центру ЧЕКАЮ ВЖЕ 28 ДНІВ!!!! Ніхто навіть не подзвонив!
    Характеристики: r5 5500, rtx 3060, ballistrix 3200 16gb, GameMax 750w, корпус холодний, два кулера по 160 і один на 120.
    Робіть висновки, це вже далеко не та Gigabyte!
    Я також написав декілька листів на офіційному сайті, розповів все як є, думаю, напишу ще 10, зніму відео на ютуб - розкажу людям.

    Переваги:
    немає
    Недоліки:
    Просто Жах!
    • Представник бренду

      Доброго дня
      Нам жаль, що Ви стикнулися з такою ситуацією. Напишіть нам на пошту серійний номер, і ми оперативно розберемося в даній ситуації

    • Представник бренду

      Перепрошуємо, не додали пошту в повідомленні [email protected].

    • Ярослав

      Gigabyte, дякую за ремонт.
      На 34 день я отримав материнську плату у відділення. Був замінений "хаб".
      Як це було:
      Я ходив 3 рази на відділення ROZETKA, щоб дізнатися, чому мені не дзвонять, так як пройшло більше 20 днів. Я просив номер сервісного центру, щоб власноруч туди подзвонити, але на відділенні ROZETKA мене 3 рази посилали на чат-бот. Чат-бот не дав мені номерів.
      На 30 день до мене нарешті дійшло, що напевно варто піти на інше відділення з іншими людьми - "а вдруг". На іншому відділенні мені з першого разу сказали номер сервісного центру. Коли я туди подзвонив, людина пояснила,
      що сталася затримка з надходженням запчастин, і що дзвонити повинні були не Gigabyte, а ROZETKA і попередити за затримку.

  • Тимофій Соловйов
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Прикольна материнка)

    • Представник бренду

      Дякуємо за вибір GIGABYTE.

  • Мар'ян Івасів
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Прочитав відгуки і трохи задумався
    Але материнка робить вже місяць проблем ще немає надіюсь і непоявляться

    Переваги:
    Робить
    Недоліки:
    Незамітив
    • Представник бренду

      Дякуємо за вибір GIGABYTE

  • Олександр Небаба
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    В доповнення до відгуку, одночасно відправив процесор і материнську плату, так по процесору вже встановили вердикт-"відновленню не підлягає, або заміна на новый або повернення коштів", кошти вже повернули. Запитав, що може бути причиною, сказали, що збій роботи материнської плати. Доречі, мабуть і в мене сервісний центр тяне час, вже пройшло 19 днів.

    • Представник бренду

      Вітаю
      Олександр, як Вам вже повідомили, плата відремонтована і очікує на повернення до Вас.

  • Таісія Зозуля
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Почитала відгуки аж не пособі стало. Поки все добре працює. Збирав чоловік, з процесором райзен 5 4500, відеокарта Джіфорс 1660ТІ, ОЗУ кінгстон фьюрі 32ГБ. Запускається за секунду, наче все сумісно працює. Тільки вчора зібрали, подивимось як буде далі. Купляли все на розетці.

    Переваги:
    Швидко запускається.
    Недоліки:
    Поки немає
    • Назар панк

      Як зараз все працює?

    • Таісія Зозуля

      Так, поки працює, сподіваюсь так і надалі буде, бо бачу відгуки не міняються, здається що одну й ту саму плату просто пересилають із рук в руки.

  • Андрій Грищенко
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    оновлюю коментар
    два рази відсилали у сервіс на перевірку і два рази у них вона працювала нормально, на питання що мені особисто робити - запропонували віднести пк на платну діагностику
    тобто виходить так, заплати за браковану плату, почекай два місяці на перевірку, заплати за діагностику пк з цією платою, і тоді тобі скажуть причину несправності, мабуть виявиться, що плата несправна.
    чому іншим повертають кошти без питань, а мене з абсолютно такою ж самою проблемою "відшивають"?

    • Представник бренду

      Доброго дня
      Напишіть нам на пошту серійний номер материнської плати, і ми спробуємо допомогти в даному питанні - [email protected]

  • Андрей Найденко
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Купил эту мать, собрал все, не работал канал 5v для подсветки. Думал что его блокирует канал 12v для подсветки. Отключил 12v. Не помогло. Через день комп запускался но без картинки и полностью игнорировал кнопку вкл/выкл на корпусе. Стоило только подать питание. Горел красный индикатор cpu, видимо Биос. Сдал по гарантии, вернули деньги.

    Переваги:
    Вроде бы на бумаге все хорошо, но только на бумаге. Возврат денег
    Недоліки:
    Не рабочая подсветка, умер биос
    • Sam

      Бро, те ж саме, пропрацювала місяць і погас екран і підсвітка аорус, кнопка вкл не реагує. Перед цим залишив хорошой відгук, думав, що мене омине, бо читав відгук з такою ж проблемою. Просто жах.

  • Роман Сливинский
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    сдал по гарантии вернули деньги (биос обновить не помогло) решение не брать самое логичное
    как есть просто честный ответ

    Переваги:
    значит брак
    Недоліки:
    не ставала винда и вылетал в синий экран
    • Представник бренду

      Доброго дня
      Нам жаль, що у Вас склалася така ситуація. Зараз проводимо детальні вияснення з сервісом, щодо поточної ситуації.

  • Олександр Небаба
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Після покупки пройшло пів року, експлуатація в сумарно у часі не більше тижня, в основном стояв комп'ютер без роботи. А 1 вересня запустив відеоконференції, завис, зображення зникло. Вирішив перезавантажити, але ніякої реакції на кнопку живлення не було, світил ся тільки діоди підсвіти. Відразу гадав, що блок живлення, але ні повірив цілий, міняв і оперативку, теж ні. Тож вирішив здати по гарантії, бо дивлюсь прициденти поломки по цій карті великі. Тепер 2 тижні чекатиму вердикт сервісу.

    Переваги:
    Ще не зацінив, не встиг
    Недоліки:
    Вищнописане
    • Андрей Найденко

      така ж істроия(майже) купив, через день збрав, поставив вінд11. увімкнув, все ок, прошив на f65 біос, все ок. Але увесь цей ас кулера с rgb працювали, але не працювали arbg підсвітка. наступного дня включаю а воно не працює. горить індикато ЦПУ, немає зобращення(ЦПУ без графіки вставленої) мене здивувало що на 5800х3д він запустився без оновленя біос. я так гадаю що ць плату вже повертали, її пологодили та знову продали мені з оновленим біосом бід 5ххх, бо по відгукам вона не повинна була працювати одразу. я так гадаю що знов зломався біос. Завтра буду повертати, та купувати вже В550 такуж саму

    • Представник бренду

      Доброго дня
      Нам жаль, що у Вас склалася така ситуація. Рекомендуємо звернутися в СЦ для діагностики в рамках гарантійного обслуговування.

    • Микола Валюшко

      Була таж сама історія.
      Ryzen 5 3600
      Почав вимикатися без навантаження.
      Якщо щось запущено працює, якщо немає фонових програм щоб грузили ЦП одразуж зависає на помилці dram.
      Ні на що не реагує.
      Тільки вимкнення із кнопки БП.
      Що тільки не пробував, і пам'ять іншу і БП.
      Вирішив прошити біос і от на версії F2 все знову запрацювало стабільно.
      І працює вже з пів року без єдиного глюку.

  • Кирило
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    На 3 месяце работы резко выключился компьютер, при попытке запустить пк монитор не выдавал никакой картинки, посмотрел в корпус и увидел что на материнке горит красная лампочка, как оказалось эта проблемма у многих, придется возвращать по гарантии

    Переваги:
    -
    Недоліки:
    Много случаев брака
  • Дмитро Бурдун
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    После покупки при настройке по не известной причине умер биос, ок сдал по гарантии. Забрал после гарантийного ремонта судя по всему его прошили программатором и всё, всё заработало, НО как только я зашёл в Биос так как мне нужно включить secure boot, а для этого требуется отключить csm, я естественно делаю это, и снова материнская плата превратилась в кирпич так как Биос с этими настройками почему то не грузится снова, как и до ремонта, обычные варианты сброса биос не работают, похоже слетает полностью прошивка. Слухи про плохой биос на материнских платах гигабайт становится правдивым, но это не точно.

    • Дмитро Бурдун

      Уточню что как раз сегодня 28.08 я забрал на почте после ремонта её и увы можно сказать что она и не успела поработать вообще.

    • Представник бренду

      Доброго дня

      Коментар про будь які системні помилки в біос на материнських платах Gigabyte, не відповідають дійсності. Ми постійно переглядаємо кількість звернень по всіх групах продуктів Gigabyte, і в разі потреби, реагуємо на такі ситуації дуже оперативно.

      В даній ситуації рекомендуємо передати її в СЦ з чітким коментарем послідовності тих дій, які Ви проводите (Ви описали у відгуку). Якщо СЦ не зможе розібратися в даній ситуації, то цю одиницю товару спишуть.
      Відразу після того як відправите продукт в СЦ, напишіть нам на пошту серійний номер та номер документа по якому передали плату в СЦ, ми з ними зв'яжемося для контролю.
      Контакти представництва Gigabyte Україна: [email protected]

  • Владимир Литвин
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Хорошая плата.Хорошее охлаждение системы питания.Возможно организовать подсветку системного блока.До Ryzen 7 можно ставить все.Два М2 разъема при такой цене-роскошь.

    Переваги:
    Хорошая плата,хорошая поддержка производителя программная.
    Недоліки:
    При такой цене-нет
  • Богдан Куштурный
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Пришла с виду работающая материнка , при сборе пк и включении не подавала сигнала жизнедеятельности. Сначало думал , что дело в качестве сборки, но нет . Заменил на материнку друга , все работает безупречно . Все комплектующие в идеале , кроме материнской платы , грустно (

    • Експерт Rozetka

      Доброго дня! Дякуємо за звернення. Для вирішення питання зверніться, будь ласка, в техпідтримку.

  • Олег Мыкытенко
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Попалась и мне походу с браком , кулер на процесоре реско меняет обороты на пол секунды делает рывок на слух чуты,и тухнет екран ,кнопка павер и ресет стают неактивны, жми нежми толку нет,но сама плата светица и кулера процесора видеокарты продолжают работать ,кнопклй на блоке ток можна выключить,

    Переваги:
    Выглядит богато плата, подсветка
    Недоліки:
    Выключаеца монитор,
    • Sam

      Это не брак!
      На модели этой материнской платы в правом нижнем углу есть индикатороы: vga, cpu, boot, dram.
      Первое, что тебе нужно проверить это какие из индикаторов подсвечиваются красным. В твоём случае скорее всего будет гореть vga. Это относится к монитору и видеоадаптеру.
      Когда происходит первый запуск после сборки идёт автоматический процесс инициализации компонентов и первичная настройка. Иногда она может занимать около минуты, иногда нужно несколько запусков с небольшим ожиданием. Если твой монитор использует переходник и так далее, например, с Dvi в Hdmi...
      Дальше тебе нужно полностью отключить системный блок от питания, открыть крышку и проверить плотность прилегания всех компонентов к их портам, а лучше вытащить из pcie видеокарту и установить ее заново.

    • Представник бренду

      Доброго дня

      У більшості випадків нестабільна робота системи з проявами зависання пов'язана з проблемами оперативної пам'яті. Рекомендуємо переконатися у її коректному функціонуванні. Якщо це не принесе результату, зверніться до сервісного центру для діагностики в рамках гарантійного обслуговування.

  • Sam
    Відгук від покупця. Продавець: Rozetka

    Поки що все чудово, Амінь. Працює з Ryzen 5 5500. Все стало зразу. По зовнішності - красуня прям)), перейшов з інтела на райзен: доступніше по ціні і потужностям) чудовий біос, охолодження, є індикатори vga, cpu...і так далі, дуже допомогли, коли збирав пк.

    • Представник бренду

      Дякуємо за вибір GIGABYTE

    • Sam

      Після місяця роботи, раптово зникло зображення, кнопка "вкл" на корпусі не реагує, комп'ютер можна вимкнути тільки через кнопку на блоку живлення, або з розетки. Горить індикатор Cpu. Зникла підсвітка Аорус. Здав по гарантії, чекаю вердикт.
      Трохи за себе стидно, що написав хороший відгук після 4 днів стабільної роботи (урок мені) просто був на позитивних емоціях, але по подібних коментарях зрозумів, на скільки багато браку Gigabyte B450 Aorus Elite v2. Це про дуже багато говорить. Материнська плата, якщо вона якісно зроблена, не може пропрацювати місяц і "здохнути" (ще й у такої кількості людей), при тому що компоненти стояли середнього рівня, r 5 5500, 3200 Ballistrix, 750w живлення, два вентилятора на вдув 160мм, 120 на видув, корпус абсолютно холодний, я постійно слідкував за температурами, ніяких розгонів і оновлення біоса не проводив.