4 години політ чудовий
Добрий день.
Дякуємо вам за відгук на комп’ютер ARTLINE!
Ефективного користування!
Користуюсь пк вже 2ий день, все працює добре, швидко і дуже тихо (практично не чутно), за свою ціну всі завдання виконує на відмінно. Очікував що він буде більше розмірами, а виявилось що він досить компактний. На 2 день на фото видно відклеїлась пломба, надіюсь на гарантію це не вплине.
Добрий день!
Ми хочемо запевнити вас, що наявність або цілісність пломб на вашому ПК не вплине на його гарантійне обслуговування. Ці пломби слугують додатковим захистом і запобігають несанкціонованому доступу до внутрішніх компонентів ПК під час доставки.
Слід заповнити заявку для відкриття корпусу на останній сторінці техпаспорту або сайті ARTLINE в розділі "Техпідтримка" (розділ "Розкриття ПК без втрати гарантії") та відправити її на [email protected]
Після надсилання заявки ви можете їх зняти, і це не матиме жодного впливу на ваші гарантійні права. Цю процедуру достатньо зробити лише раз, яка дасть можливість вам проводити майбутні операції:
- чищення
- діагностику та усунення дрібних несправностей
- додавання чи заміни компонентів (крім мат. плати і блоку живлення)
- заміна термопасти процесорного кулера
Нам дуже приємно, що ви задоволені продукцією ARTLINE.
Ефективного користування!
Як ви змінили підсвітку?
Спустя несколько месяцев проблем не заметил, любая игра на ультрах
Добрий день, дякуємо вам за відгук!
Нам приємно, що ви задоволені потужністю ПК ARTLINE.
Ми розуміємо потребу в адаптації та модернізації окремих конфігурацій, тому надаємо опцію модернізації в сервісному центрі ARTLINE.
Дзвоніть за номером гарячої лінії 0 800 33-10-06 або пишіть у телеграм посилання
Ми обов’язково вирішимо ваше питання!
Все чудово
Добрий день.
Дякуємо за вибір комп'ютера ТМ Artline. Приємного користування!
Отримали непрацюючий системний блок, на кнопку живлення не реагує але USB порти функціонують. Наступного дня після отримання товар був повернутий в пункт видачі(19.01.24). Наразі очікуємо на повернення коштів.
*19.02.24
Чи повернули кошти ?
Все добре, 29-го лютого працівник Розетки повідомив що з системником все добре, та вже наступного дня я його забрав з відділку Нової Пошти. Працює як і повинен.)
Очень классный нравиться
Доброго дня, дякуємо вам за відгук!
Нам дуже приємно, що ви задоволені продукцією ARTLINE.
Якщо будуть питання, звертайтеся, завжди раді допомогти.
Приємного користування!