Підключив до відеоконференцзв'язку судової влади України одночасно 4 камери відеоспостереження (вони розташовані в одній залі та охоплюють її повністю) і тепер можу без проблем повноцінно проводити судові засідання в режимі On-Line в повному обсязі (з одночасним виводом зображення на два великих телевізора і трансляцією іншим учасникам процесу). Дуже зручно. Plug & Play відпрацював за пару-тройку секунд, юзати простори Інету в пошуках відповідних драйверів не прийшлося. Питань до зазначеного девайсу немає. Дякую, все працює на +. Але, якби мені хто порадив ще таку "приблуду" - потрібно (щонайменше) обєднати в один відеопотік 2 USB-камери (відео+мікрофон). Пробував підключати на окремі USB-входи та через розширювач портів... Справа не пішла. Комп бачить їх як окремі пристрої, тому одночасно можу вивести на екрани тільки одну із підключених камер (так налаштовано програмне забезпечення). А вони поодинці фізично не охоплюють всю залу засідань (щоб було добре видно і суддю, і всіх учасників засідання). Тож мені потрібно об'єднати їх в єдиний пристрій - аби комп бачив їх як спільний девайс. Можете порадити відносно бюджетний, але надійний пристрій. Купив би не один екземпляр. В принципі можна об'єднати через відеореєстратор з USB-входами і загальним відеовиходом, але це доволі дорого... :( Держава на таке наразі грошей не дасть. А дуже потрібно!
Отказался от товара в отделении Новой почты, по причинам: 1) в посылке не было фискального чека , то есть если бы обнаружилось что товар бракован или неисправен, то я бы не смог сделать возврат (на честное слово продавца я не полагаюсь). 2) на уголке корпуса устройства была отщерблена краска (видимо его уже использовали или не аккуратно открывали. 3) когда я находясь в отделении Новой почты попытался позвонить продавцу по номеру отправителя (он указан в приложении НП) я услышал "цей номер не є дійсним".
К сожалению, отказался от покупки устройства, хотя оно мне очень нужно.
Не рекомендую приобритать товары у данного продавца.
Номер телефона отправителя привязан к кабинету Новой почты. И вы забыли упомянуть, что с менеджером, то есть со мной, вы без проблем связались. Как я уже говорил, информация по заказам хранится и в случае необходимости, происходит замена/возврат товара.
Насчет царапины, вероятнее всего, это произошло при перевозке или при проверке перед продажей. У вас также, были претензии касаемо стоимости доставки и как я уже ответил, Новая почта теперь указывает цену вместе с комиссией за наложенный платеж.
Таким образом, получается, что имея связь с продавцом, вы отказались от посылки по мнимым причинам, не проверив товар в работе. И теперь советуете ничего не покупать у нас, основываясь на своих домыслах...