2 диска купив: 2 відгука і залишаю
Купляв 2 диски цього бренду на розетці. 1 на 512, інший на 1тб.
Комп з часом починав жостко тормозити, буквально папка в деякі моменти могла відкриватись хвилину. Копався, знайшов паралелі з тим, що коли будь який запис йде (оновлення вінди, скачування) - тоді і починає дуже тормозити. Купив новий на 1тб.
Хватало в цілому диску на +- місяць після перестановки вінди, бо коли кожен з цих 2х дисків заповнений більше ніж на 40%, швидкість запису падає з 300-400 до 0.08 - 2. Буквально в тисячі разів. 2 з 2х попадання, не купив би той самий, як би знав причину поведінки першого.
Зараз віддаю по гарантії (благо 36міс), але підозра що в ній буде відмовлено, тому що він або "працездатний", або "сліди використання" як писала компанія в відгуках раніше (дуже дивно що на диску є сліди використання в терміні до 36 місяців, правда?)
Купляв 2 диски цього бренду на розетці. 1 на 512, інший на 1тб.
Комп з часом починав жостко тормозити, буквально папка в деякі моменти могла відкриватись хвилину. Копався, знайшов паралелі з тим, що коли будь який запис йде (оновлення вінди, скачування) - тоді і починає дуже тормозити. Купив новий на 1тб.
Хватало в цілому диску на +- місяць після перестановки вінди, бо коли кожен з цих 2х дисків заповнений більше ніж на 40%, швидкість запису падає з 300-400 до 0.08 - 2. Буквально в тисячі разів. 2 з 2х попадання, не купив би той самий, як би знав причину поведінки першого.
Зараз віддаю по гарантії (благо 36міс), але підозра що в ній буде відмовлено, тому що він або "працездатний", або "сліди використання" як писала компанія в відгуках раніше (дуже дивно що на диску є сліди використання в терміні до 36 місяців, правда?)
Проробив чуть більше року, відправив по гарантії через розетку, сказали в гарантії відмовлено, виявлено механічне втручання якого не було, я купив диск вставив в ноутбук через рік вийняв і відправив по гарантії і все
Пане Ярославе, дякуємо за ваш відгук і шкодуємо, що ви зіткнулися з подібною ситуацією.
Хочемо запевнити, що ми дуже уважно ставимося до кожного гарантійного звернення. Якщо було зафіксовано відмову в гарантії через виявлені ознаки механічного втручання або пошкодження, то це означає, що сервісна експертиза виявила фізичні сліди порушення цілісності пристрою (наприклад: пошкодження корпусу, роз'ємів, сліди відкривання тощо).
Зі свого боку, ми як виробник не впливаємо на рішення сервісного центру Rozetka, проте завжди відкриті до діалогу. Якщо ви переконані, що пошкодження були відсутні, рекомендуємо повторно звернутися до продавця з проханням надати акт експертизи або додаткову інформацію щодо відмови.
Нам прикро, що у вас склалось негативне враження — ми постійно працюємо над якістю нашої продукції та сервісу.
це жах, по користувався всього 6 днів та зламався.
Доброго дня, пане Денисе!
Шкода чути, що у вас виникла така ситуація з нашим SSD. Це, безумовно, не той досвід, який ми прагнемо забезпечити.
Продукція Goodram проходить багаторівневу перевірку якості, і подібні випадки — поодинокі.
Рекомендуємо звернутися до продавця, — ми обов’язково допоможемо з вирішенням ситуації у межах гарантії.
Дякуємо за зворотний зв’язок — він допомагає нам ставати кращими.
Робив відмінно 18 місяців, використовувався ноутбук без перевантажень, в один прекрасний момент видав синій екран і все...
Доброго дня, пане Ярославе!
Дякуємо за відгук і вибір Goodram.
Ми шкодуємо, що пристрій вийшов з ладу — хоча 18 місяців експлуатації не є типовим строком служби для нашої продукції. SSD серії CX400 має 3-річну гарантію, тому радимо звернутись до продавця для діагностики та можливої заміни.
Дякуємо за довіру та будемо раді допомогти у вирішенні ситуації.
З повагою,
Команда Goodram
Чудово працював плюс мінус місяць
Одного дня просто перестав ноутбук його бачити ні так ні в біосі
Повернув чекаю що скажуть
Доброго дня, пане Станіславе!
Дякуємо за відгук і детальний опис ситуації.
Ми розуміємо ваше розчарування. Якщо пристрій перестав визначатися навіть у BIOS, це дійсно може свідчити про технічну несправність. Добре, що ви вже оформили повернення — це дозволить швидко пройти діагностику та, за потреби, отримати заміну в межах гарантії.
Сподіваємося, що питання буде вирішене якнайшвидше. Дякуємо за довіру до Goodram!
З повагою,
Команда Goodram
Брал на вторую ОС.
Працюе в мене майже рік часу, ставив його як другий, точніше перший диск тільки під вінду. Загалом все добре
Гарний ССД за свої гроші. Працюю в ІТ сфері, встановив їх вже більше 100 одиниць і поки що, всі працюють як треба. Рекомендую.
Поставил в ноут, через месяц ноут стал ужасно глючить, отвез его в сервис, сказали что почти все сектора в нем битые, диск новый, вот и думайте.
Доброго дня!
Дякуємо за ваш відгук.
У SSD не буває «битих секторів» у тому значенні, як це було з жорсткими дисками. Іноді користувачі плутають технічну термінологію — насправді йдеться про нормальні робочі процеси переназначення блоків, які контролер SSD виконує автоматично.
Втім, якщо накопичувач справді працює нестабільно — радимо звернутись до магазину для перевірки за гарантією. Ми завжди відкриті до допомоги.
З повагою,
Команда Goodram
Працює як і заявлено. А це вже добре, за таку ціну
Уже третий беру,отличный SSD,TLC.Поставил на ноутбук HP,ожил!!!!
Беру здесь уже третий,без проблем,TCL,скорость заявленная.
Все работают уже больше 3 лет
Да, был хороший, а сейчас там уже не tlc ячейки, а qlc
Мне пришел 10 мая TLC,хорошая скорость
Дякую за швидку доставку,бюджетний компактний ssd, все працює я задоволений! Наскільки вистачить відпишуся! Дякую вам
Працює більше року.
Купив ССД у листопаді 2024 року, працював без нарікань, але сталось жахливе. 28 квітня 2025 року він перестав працювати після синього екрана смерті, не знаю, чия це помилка, але мені сказали, що це помилка з боку ССД.
Не економте, або купуйте версію на 512 Гб. Виробник викликав у мене довіру, але тепер я куплю новий ССД від іншого виробника.
Дякуємо за ваш відгук, Станіславе. Нам щиро прикро, що у вас виникла така ситуація. Усі накопичувачі Goodram проходять багатоетапне тестування на заводі перед потраплянням до продажу, тому подібні випадки є вкрай рідкісними. Ми приділяємо особливу увагу якості та стабільності роботи нашої продукції, і завжди прагнемо до вдосконалення.
Рекомендуємо звернутися до продавця або сервісного центру для перевірки пристрою в рамках гарантії — ми підтримуємо наших користувачів на всіх етапах. Дякуємо, що поділилися досвідом — для нас важливий кожен відгук.
Брали в универ в моноблок. Работает без проблем
Найкращий ssd по співвідношенню ціна/якість.
Вже більше 10 шт. Купив за увесь час, досі всі крутяться ідеально, ніяких проблем ні по перегрівах ні по секторах чи читанню.
Деякі вже 6 років в системах, все досі гуд.
Хороші диски.
Покупал на Розетки 2шт с интервалом пару месяцев,более пол года в работе,все отлично!
Ціна = якість
Хороший накоптчувач.
дрянь полнейшая. это у меня уже второй раз подряд проблемы с этим брендом, однозначно больше не буду связываться с этим поляцким ширпотребом. диск проработал неделю и накрылся, отнес в СЦ, оформил возврат денег, потом добавил ещё немного и купил себе Kingston, работает уже несколько месяцев как часы.
Доброго дня, Євгенію!
Дякуємо за ваш відгук. Нам шкода, що ваш досвід роботи з SSD Goodram CX400 Gen.2 512GB не відповів вашим очікуванням. Проте наші пристрої проходять суворий контроль якості, а численні незалежні тестування підтверджують їхню стабільність та надійність.
Ваш коментар містить багато узагальнюючих та суб’єктивних висловлювань, які, на жаль, не знаходять підтвердження в об’єктивних даних. Якщо у вас є конкретні технічні аргументи або деталі, які б дозволили нам краще зрозуміти проблему, будемо раді їх розглянути.
З повагою,
Команда Goodram
Все працює
Декілька разів купував саме цю модель, і всі 3 екземпляри за 2 роки просто померли в нуль. Одна з розетки, інші дві з іншого магазину, партії також різні.Більше не буду купувати)
Шановний Олександре,
Дякуємо, що поділилися своїм досвідом використання SSD GOODRAM CX400 Gen.2. Нам щиро шкода, що у вас виникла така ситуація.
Надійність нашої продукції є пріоритетом, і випадки виходу з ладу ми завжди ретельно аналізуємо. Оскільки всі три пристрої вийшли з ладу приблизно через два роки, рекомендуємо звернутися до продавця або нашої служби підтримки для перевірки можливості гарантійного обслуговування.
Будемо вдячні, якщо ви зв’яжетеся з нами для детальнішого розгляду питання. Це допоможе нам з'ясувати причини несправності та надати вам оптимальне рішення.
З повагою,
Команда GOODRAM
Через два роки дуже лайтового використання раптово помер.
Тепер намагаюсь витягнути хоч якусь інформацію, що коштує в рази дорожче...
Дуже шкода чути про таку ситуацію. Несправності можуть траплятися, хоч це і поодинокі випадки. Рекомендуємо звернутися до нашої служби підтримки – можливо, ми зможемо допомогти з діагностикою або відновленням даних. Також нагадаємо, що на цей SSD діє гарантія, тож обов’язково перевірте можливість заміни. Напишіть нам, і спробуємо знайти рішення!
Моя статистика 5,5 процентов выходов из строя. это статистика по 18 штуках. На Patriot примерно так же, может чуть ниже. Выводы делайте сами.
Kingston пока не один не вышел, их 10к где то.
Дякуємо за ваш відгук! Надійність наших SSD – один із головних пріоритетів, і ми постійно вдосконалюємо продукцію. Вихід з ладу може залежати від різних факторів: умов експлуатації, оновлення прошивки, навантаження на диск. Якщо у вас є конкретні випадки, звертайтесь у нашу службу підтримки – розберемося та допоможемо.
Виталий, уточняющий вопрос - 10к это 10000 или десяток? обычно 10к означает 10 тыщ... но в данном случае это вызвало сомнения.
Володимир Андрусенко, Вы правы. Аж самому смешно, о тысячах речь не идет))).
Брал в разное время два таких: на 1Тб и 512 Гб. Терабайтник был куплен раньше (не помню точно когда), сейчас периодически перестает распознаваться в БИОС, появляется только после выключения и включения компа. Сколько еще протянет неизвестно. Тот, что на 512Гб (покупал пару месяцев назад) был бракованный сразу, поменял по гарантии и пока работает. Видно процент брака у этой модели достаточно высокий. В следующий раз точно буду брать что-то другое.
Доброго дня, Павле!
Дякуємо, що поділилися своїм досвідом. Нам шкода, що у вас виникли проблеми з роботою SSD. Всі наші накопичувачі проходять суворий контроль якості, але в рідкісних випадках може трапитися заводський брак або інші технічні нюанси.
Якщо ваш SSD на 1 ТБ періодично зникає з BIOS, рекомендуємо оновити мікропрограму (Firmware) та перевірити параметри живлення в BIOS – інколи це допомагає вирішити проблему. Також ви завжди можете звернутися до нашої технічної підтримки – ми готові допомогти з діагностикою та запропонувати рішення.
Сподіваємося, що оновлений 512 ГБ SSD буде працювати без нарікань. Дякуємо за вашу довіру до продукції Goodram!
З повагою,
Команда Goodram
Соответствует описанию
Почти год отработал без проблем . Месяц назад начал зависать пк и перезагружаться без сохранения дампа. Значит или оперативка или жесткий. Во время одной из проверок CHKDSK он сам поменял формат на RAW, для уверености заменил на второй купленый все нормально, значит проблема в диске.
С момента лагов до момента смерти Смарт показывал 99% через кристал диск инфо и даже через родной софт 99%, Хорошо хоть был второй на котором проверил, а так бы не знал в чем проблема и мучался....СМАРТ на ССД не рулит.
Поставил родную утилиту, перезагрузил и все...диск сменил название на SMART 11 и не на что не реагирует.
Самое интерсесно что на диске бла только систеа и 1 игра.
Как бы и второй не разделил его судьбу
Перестав працювати після 3 місяців використання, бачится в системі як "Невідомий пристрій" не ініціалізуєтся ( при цьому вже був ініціалізований 3 місяці назад), при цьому ускладнює завантаження системи компютер дуже довго "висить на біосі" та не завжди корекно запускається, і навіть коли запускаєтся компютер підвисає та нестабільно працює, використовував під систему та під ігри данні всі втраченно... Купив його тому що до цього були в викорстані два на 128 і 256 вони вже по 4 роки в роботі і все добре а цей...
Валентине, дякуємо за ваш відгук!
Нам шкода, що у вас виникла така ситуація. Зі списаних вами симптомів схоже, що диск має проблеми з ініціалізацією на рівні контролера, що може бути спричинено як апаратним збоєм, так і проблемами з сумісністю BIOS або інтерфейсу SATA.
Оскільки у вас уже є досвід використання SSD Goodram і раніше не виникало подібних ситуацій, нам було б корисно дізнатися більше деталей:
Чи пробували ви перевіряти диск на іншому порту SATA або в іншій системі?
Чи оновлений BIOS материнської плати?
Чи змінювалася конфігурація ПК або оновлювалася ОС перед тим, як диск перестав працювати?
Нагадуємо, що на всі SSD Goodram діє офіційна гарантія. Ми рекомендуємо звернутися до продавця для гарантійного обслуговування. Якщо у вас будуть додаткові питання, будемо раді допомогти!
Так, після того як він перестав працювати спробував його підключити на інший порт це не допомогло, потім спробував підключити його до нетбуку там тіж самі проблеми, біос останній для цієї моделі материнскої плати, останє крупне оновлення було 20.01.2025 після цього стандартні обовлення механізмів Windows Defender, конфігурація не змінювалась зовсім з моменту його встановлення у день покупки а саме 24 жовтня 2024
Поставив диск в якості другого диску в листопаді 2024.
В січні ССД помер, забравши інформацію з собою.
Краще взяти щось толкове, і заплатити більше.
Не рекомендую.
Дякуємо за ваш відгук. Нам щиро шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією. Ми розуміємо, наскільки важливими є надійність накопичувача та збереження даних.
Для нас критично важливо зрозуміти деталі, які могли б пролити світло на причину несправності. Наприклад, інформація про умови використання, тип файлів, які зберігалися, чи проводилися великі обсяги запису даних, а також чи повідомляла система про можливі збої. Ці деталі допомогли б нам ретельно проаналізувати проблему.
Ми рекомендуємо звернутися до продавця для заміни пристрою в рамках гарантійних умов. Всі наші накопичувачі проходять ретельний контроль якості, і така ситуація є нетиповою. Проте, на жаль, навіть надійна техніка не є повністю застрахованою від непередбачених випадків.
Ми завжди відкриті до ваших звернень і готові допомогти знайти найкраще рішення. Ваш відгук допомагає нам покращувати наші продукти та сервіс.
брав чисто під ОС, вже майже рік стабільно працює, проблем ніяких не виникало
Прийшов мертвий. Не активній ні в біос, ні при використанні додаткового пз
Дякуємо за ваш відгук! Нам прикро, що ви зіткнулися з такою ситуацією. Рекомендуємо спочатку перевірити правильність підключення SSD до іншого порту SATA чи пристрою. Якщо проблема не зникне, зверніться до продавця для обміну або повернення відповідно до гарантійних умов.
Якщо потрібна додаткова допомога, ви завжди можете звернутися до нашої служби підтримки. Ми цінуємо вашу довіру до Goodram і зробимо все можливе, щоб вирішити це питання!
SSD CX 400 128Gb був куплений 07.01.25р. Операційна система встала нормально, всі драйвери та оновлення встановились. Але за два дні диск перестав відображатись у Bios, та відповідно комп перестав завантажуватись. Ніяки спроби змінити налаштування не допомогли. Комп диск не бачить.
Норм ссд, старенький ноут ожив і ще попрацює