- Владислав ИваниковОтзыв от покупателя. Продавец: Rozetka
Подскажите, для подключения hdd 2.5 нужно докупать сата для питания и материнки, или внутри все есть?
- Представник постачальника
Добрий день.
Прохання звернутися в сервісний центр ARTLINE.
Дзвоніть за номером гарячої лінії 0 800 33-10-06 або пишіть у Telegram ссылка
- АртурОтзыв от покупателя. Продавец: Rozetka
цей ПК має можливість підключення по бездротовій мережі вайфай?
- Данил АлександровОтзыв от покупателя. Продавец: Rozetka
Добрый день можно узнать характеристики и название всех комплектующие
- Данил АлександровОтзыв от покупателя. Продавец: Rozetka
Добрый день можно пожалуйста название и фирму всех комплектующих деталей
- Представник постачальника
Добрий день.
Дякуємо за ваш інтерес до нашого продукту. Для вашої зручності та повної прозорості ми надаємо детальний перелік комплектуючих, які використовуються в цій конкретній моделі ПК на момент вашого запиту:
Корпус: QUBE CORSAIR ARGB Black
Блок живлення: QUBE 600W 80+
Материнська плата: ASRock B550M-HDV
Процесор: AMD Ryzen 5 5600 (6C/12T, 3.6-4.2GHz, 36MB,65W,AM4)
Охолодження процесору: JONSBO PISA A5 ARGB Gray
Оперативна пам’ять: G.Skill Aegis DDR4-3200 32GB (2x16Gb) CL16-18-18-38 1.35V
Накопичувачі:
SSD: Kingston NV3 1TB M.2 PCIe Gen 4x4 NVMe
Відеокарта: GIGABYTE Nvidia GeForce RTX 4060 WINDFORCE OC 8G (GV-N4060WF2OC-8GD)
Технічний паспорт ARTLINE: гарантія 38 місяців
Будь ласка, зверніть увагу, що комплектуючі можуть бути замінені на інші моделі того ж класу або кращі, в залежності від наявності конкретних моделей на складі в момент замовлення та дати фактичної поставки на склад ROZETKA.
Ми стежимо за якістю та надійністю наших комп'ютерів, тому можемо гарантувати, що будь-яка заміна виконуватиметься з урахуванням вашого комфорту.
- GuestОтзыв от покупателя. Продавец: Rozetka
Яка зараз конфігурація в цьому ПК?
- Представник постачальника
Добрий день.
Дякуємо за ваш інтерес до нашого продукту. Для вашої зручності та повної прозорості ми надаємо детальний перелік комплектуючих, які використовуються в цій конкретній моделі ПК на момент вашого запиту:
Корпус: QUBE CORSAIR ARGB Black
Блок живлення: QUBE 600W 80+
Материнська плата: ASRock B550M-HDV
Процесор: AMD Ryzen 5 5600 (6C/12T, 3.6-4.2GHz, 36MB,65W,AM4)
Охолодження процесору: JONSBO PISA A5 ARGB Gray
Оперативна пам’ять: G.Skill Aegis DDR4-3200 32GB (2x16Gb) CL16-18-18-38 1.35V
Накопичувачі:
SSD: Kingston NV3 1TB M.2 PCIe Gen 4x4 NVMe
Відеокарта: GIGABYTE Nvidia GeForce RTX 4060 WINDFORCE OC 8G (GV-N4060WF2OC-8GD)
Технічний паспорт ARTLINE: гарантія 38 місяців
Будь ласка, зверніть увагу, що комплектуючі можуть бути замінені на інші моделі того ж класу або кращі, в залежності від наявності конкретних моделей на складі в момент замовлення та дати фактичної поставки на склад ROZETKA.
Ми стежимо за якістю та надійністю наших комп'ютерів, тому можемо гарантувати, що будь-яка заміна виконуватиметься з урахуванням вашого комфорту.
- ІгорОтзыв от покупателя. Продавец: Rozetka
Яка конкретно материнська плата зараз використовується у збірці? Оскільки в характеристиках не вказано, я так розумію, що вбудованого WiFi адаптеру в цьому ПК нема?
- Представник постачальника
Добрий день.
Дана модель ПК комплектується материнською платою ASRock B550M-HDV.
Будь ласка, зверніть увагу, що комплектуючі можуть бути замінені на інші моделі того ж класу або кращі, в залежності від наявності конкретних моделей на складі в момент замовлення та дати фактичної поставки на склад ROZETKA.
Ми стежимо за якістю та надійністю наших комп'ютерів, тому можемо гарантувати, що будь-яка заміна виконуватиметься з урахуванням вашого комфорту.
- Ольга АлікбероваОтзыв от покупателя. Продавец: Rozetka
Добрий день.
Підкажіть будь ласка чи можна замовити товар через функцію частково оплата частиною (в зв'язку з тим що у мене ліміт для оплати частиною складає 20000)а решту оплатити готівкою? Якщо так то як це оформити?
Комп'ютер ARTLINE Gaming X49 (X49v18) AMD Ryzen 5 5600 / RAM 32ГБ / SSD 1ТБ / nVidia GeForce RTX 4060 8ГБ - Андрій ДикийОтзыв от покупателя. Продавец: Rozetka
Чи можна самому додати ше один SSD щоб гарантія не злетіла?
- Ноу Нейм
Спробуйте ввіткнути шдмай в відеокарту або спочатку подивіться відео в ютубі як до млнітора піключити комп'ютера
- Представник постачальника
Добрий день!
Ми хочемо запевнити вас, що наявність або цілісність пломб на вашому ПК не вплине на його гарантійне обслуговування. Ці пломби слугують додатковим захистом і запобігають несанкціонованому доступу до внутрішніх компонентів ПК під час доставки.
Слід заповнити заявку для відкриття корпусу на останній сторінці техпаспорту або сайті ARTLINE в розділі "Техпідтримка" (розділ "Розкриття ПК без втрати гарантії") та відправити її на [email protected]
Після надсилання заявки ви можете їх зняти, і це не матиме жодного впливу на ваші гарантійні права. Цю процедуру достатньо зробити лише раз, яка дасть можливість вам проводити майбутні операції:
- чищення
- діагностику та усунення дрібних несправностей
- додавання чи заміни компонентів (крім мат. плати і блоку живлення)
Модернізацію ви можете провести самостійно або звернутися в сервісний центр ARTLINE.
Якщо у вас виникнуть будь-які додаткові питання, будь ласка, звертайтеся за номером гарячої лінії 0 800 33-10-06 або пишіть у телеграм ссылка
Завжди залишаємося на зв'язку!
- Анна МицякОтзыв от покупателя. Продавец: Rozetka
Добрий день підключаю все а зображення на моніторі не проявляється що робити?
- Представник постачальника
Добрий день.
В даній ситуації, будь ласка, переконайтесь, що:
- монітор приєднано до відео-роз'єму дискретної відеокарти, а не материнської плати
- відеокарта підтримує потрібну частоту оновлення
- встановлено останню версію драйверів для відеокарти. Якщо ні, завантажте і встановіть їх з офіційного сайту виробника
- інтерфейсний кабель справний. При можливості перевірте кабель з іншим монітором
- інтерфейсний кабель здатен забезпечити потрібну частоту оновлення
- при можливості спробуйте підключити монітор за допомогою кабеля з іншим інтерфейсом (напр., DisplayPort замість HDMI)
Якщо нічого з переліченого вище не допомогло, прохання звернутися в сервісний центр ARTLINE, попередньо підготувавши серійний номер комп'ютера. Він починається на AL або xAL і знаходиться в трьох місцях: збоку на коробці, знизу на дні системного блока, а також на 16 сторінці тех. паспорту.
Дзвоніть за номером гарячої лінії 0 800 33-10-06 або пишіть у Telegram ссылка
- Гвелесиани МаксимОтзыв от покупателя. Продавец: Rozetka
Вітаю. Чи можна встановити ще один додатковий ссд зі встановленим віндовс?
- Представник постачальника
Добрий день.
Хочемо звернути вашу увагу, що на етапі покупки, конфігурацію вже зібраного ПК змінити неможливо. Однак ми розуміємо потребу в адаптації та модернізації окремих конфігурацій, тому надаємо опцію модернізації після покупки, самостійно або в сервісному центрі ARTLINE.
Ця сама модель ПК з встановленою ОС Windows 11 Home:
ссылка
- Олександр ПеченьОтзыв от покупателя. Продавец: Rozetka
Можна кулера охлаждения сделать тише на корпусе
- Егор Бортов
если не ошибаюсь то это делаеться в настройках, как именно посмотрите в ютубе
- Представник постачальника
Добрий день.
Прохання звернутися в сервісний центр ARTLINE, попередньо підготувавши серійний номер комп'ютера. Він починається на AL або xAL і знаходиться в трьох місцях: збоку на коробці, знизу на дні системного блока, а також на 16 сторінці тех. паспорту.
Дзвоніть за номером гарячої лінії 0 800 33-10-06 або пишіть у Telegram ссылка
- МаксимОтзыв от покупателя. Продавец: Rozetka
Чи є змога замінити корпус?
- Валентина ТетерукОтзыв от покупателя. Продавец: Rozetka
Доброго дня чи можна добавити памяті HDD і Wi-Fi/Bluetooth адаптер після покупки і чи злетить гарантія???
- Представник постачальника
Добрий день.
Ми хочемо звернути увагу, що наявність або цілісність пломб на вашому ПК не вплине на його гарантійне обслуговування. Ці пломби слугують додатковим захистом і запобігають несанкціонованому доступу до внутрішніх компонентів ПК під час доставки.
Слід заповнити заявку для відкриття корпусу на останній сторінці техпаспорту або сайті ARTLINE в розділі "Техпідтримка" (розділ "Розкриття ПК без втрати гарантії") та відправити її на [email protected]
Після надсилання заявки ви можете їх зняти, і це не матиме жодного впливу на ваші гарантійні права. Цю процедуру достатньо зробити лише раз, яка дасть можливість вам проводити майбутні операції:
- чищення
- діагностику та усунення дрібних несправностей
- додавання чи заміни компонентів (крім мат. плати і блоку живлення)
Модернізацію ви можете провести самостійно або звернутися в сервісний центр ARTLINE.
- Вячеслав СокурОтзыв от покупателя. Продавец: Rozetka
Цей комп'ютер іде з пломбою?
- Представник постачальника
Добрий день!
Усі комп’ютери пломбуються.
Також хочемо зазначити, що наявність або цілісність пломб на вашому ПК не вплине на його гарантійне обслуговування. Ці пломби слугують додатковим захистом і запобігають несанкціонованому доступу до внутрішніх компонентів ПК під час доставки.
Слід заповнити заявку для відкриття корпусу на останній сторінці техпаспорту або сайті ARTLINE в розділі "Техпідтримка" (розділ "Розкриття ПК без втрати гарантії") та відправити її на [email protected]
Після надсилання заявки ви можете їх зняти, і це не матиме жодного впливу на ваші гарантійні права. Цю процедуру достатньо зробити лише раз, яка дасть можливість вам проводити майбутні операції:
- чищення
- діагностику та усунення дрібних несправностей
- додавання чи заміни компонентів (крім мат. плати і блоку живлення)
- Олександр РегедаОтзыв от покупателя. Продавец: Rozetka
Добрий день.
Напишіть будь ласка комплектучі які зараз використовуться в цій збірці. - Тетяна ГудзикОтзыв от покупателя. Продавец: Rozetka
Яка материнка , процессор, відеокарта, блок живлення ? У збірці комп'ютера по замовленню № 831 917 517 від 26 листопада 2024? Дякую !
- Егор Бортов
так там вае написано какая материнка и тд
- Андрій ВітюкОтзыв от покупателя. Продавец: Rozetka
Чи є якась гарантія від виробника?
- Владислав
А вам вже відповіли на ваше питання?
- Представник постачальника
Добрий день.
Гарантія на комп'ютери ARTLINE складає 38 міс. Гарантія повна і покриває всі компоненти.
- Олександр ВойтенкоОтзыв от покупателя. Продавец: Rozetka
Чи можу я самостійно додати в PCI Express Wifi адаптер? Чи злітає гарантія, в такому випадку? Чи є вільні порти PCI Express ?
- Андрій ГаврилюкОтзыв от покупателя. Продавец: Rozetka
Добрий день.
Напишіть будь ласка комплектучі які зараз використовуться в цій збірці.- Представник постачальника
Добрий день.
Дякуємо за ваш інтерес до нашого продукту. Для вашої зручності та повної прозорості ми надаємо детальний перелік комплектуючих, які використовуються в цій конкретній моделі ПК на момент вашого запиту:
Корпус: QUBE CORSAIR ARGB Black
Блок живлення: QUBE 600W 80+
Материнська плата: ASRock B550M-HDV
Процесор: AMD Ryzen 5 5600
Охолодження процесору: JONSBO CR-1000 EVO Black
Оперативна пам’ять: G.Skill Aegis DDR4-3200 32GB (2x16Gb) CL16-18-18-38 1.35V
Накопичувачі:
SSD: Kingston NV3 1TB M.2 PCIe Gen 4x4 NVMe
Відеокарта: GIGABYTE Nvidia GeForce RTX 4060 WINDFORCE OC 8G
Технічний паспорт ARTLINE: гарантія 38 місяців
Будь ласка, зверніть увагу, що комплектуючі можуть бути замінені на інші моделі того ж класу або кращі, в залежності від наявності конкретних моделей на складі в момент замовлення та дати фактичної поставки на склад ROZETKA.
Ми стежимо за якістю та надійністю наших комп'ютерів, тому можемо гарантувати, що будь-яка заміна виконуватиметься з урахуванням вашого комфорту.
- Андрій ДикийОтзыв от покупателя. Продавец: Rozetka
Вітаю вас
Цікавить специфікація обладнання, що тут встановлене по фірмах - Ігор КіцулОтзыв от покупателя. Продавец: Rozetka
А на чорну п'ятницю на цей пк знижки будуть?
- Олександр ВолощукОтзыв от покупателя. Продавец: Rozetka
Чи можливо під'єднати модуль Wi-Fi? Який радите?
наприклад Сетевая карта Intel Wi-Fi 6E AX210 M.2 2230 (AX210.NGWG.NV)
ссылка - ВладимирОтзыв от покупателя. Продавец: Rozetka
Добрий день.
Напишіть будь ласка комплектучі які зараз використовуться в цій збірці.- Представник постачальника
Добрий день.
Дякуємо за ваш інтерес до нашого продукту. Для вашої зручності та повної прозорості ми надаємо детальний перелік комплектуючих, які використовуються в цій конкретній моделі ПК на момент вашого запиту:
Корпус: QUBE SHADOW Black
Блок живлення: QUBE 600W 80+
Материнська плата: ASRock B550M-HDV
Процесор: AMD Ryzen 5 5600 (6C/12T, 3.6-4.2GHz, 36MB,65W,AM4)
Охолодження процесору: JONSBO PISA A4 Gray
Оперативна пам’ять: Crucial DDR4-3200 32GB (2*16GB)
Накопичувачі:
SSD: Kingston NV2 1TB M.2 2280 NVMe PCIe 4.0 x4
Відеокарта: MSI Nvidia GeForce RTX 4060 VENTUS 2X BLACK 8G OC
Технічний паспорт ARTLINE: гарантія 38 місяців
Будь ласка, зверніть увагу, що комплектуючі можуть бути замінені на інші моделі того ж класу або кращі, в залежності від наявності конкретних моделей на складі в момент замовлення та дати фактичної поставки на склад ROZETKA.
Ми стежимо за якістю та надійністю наших комп'ютерів, тому можемо гарантувати, що будь-яка заміна виконуватиметься з урахуванням вашого комфорту.
- ВолодимирОтзыв от покупателя. Продавец: Rozetka
Може хтось підкаже ,як можна інколи відключати підсвітку .
- Представник постачальника
Добрий день.
Прохання звернутися в сервісний центр ARTLINE, попередньо підготувавши серійний номер комп'ютера. Він починається на AL або xAL і знаходиться в трьох місцях: збоку на коробці, знизу на дні системного блока, а також на 16 сторінці тех. паспорту.
Дзвоніть за номером гарячої лінії 0 800 33-10-06 або пишіть у телеграм ссылка - Артур Савчук
Знайшли як? Бо я знайшов :)
- Віталій ПалагнюкОтзыв от покупателя. Продавец: Rozetka
Доброго дня, підкажіть чи моживо всі комплектучючі перенести в корпус ARTLINE Gaming X49 (X49v40). І цікавить яка ціна буде тоді? Дякую за відповідь!
- Представник постачальника
Добрий день.
Хочемо звернути вашу увагу, що на етапі покупки, конфігурацію вже зібраного ПК змінити неможливо. Однак ми розуміємо потребу в адаптації та модернізації окремих конфігурацій, тому надаємо опцію модернізації після покупки, самостійно або в сервісному центрі ARTLINE.
- Ярослав ШевченкоОтзыв от покупателя. Продавец: Rozetka
Які комплектуючі пк? Дайте будь ласка повну назву! (на данний момент)
- Представник постачальника
Добрий день.
Дякуємо за ваш інтерес до нашого продукту. Для вашої зручності та повної прозорості ми надаємо детальний перелік комплектуючих, які використовуються в цій конкретній моделі ПК на момент вашого запиту:
Корпус: QUBE SHADOW Black
Блок живлення: Gamemax 700W
Материнська плата: ASRock B550M-HDV
Процесор: AMD Ryzen 5 5600 (6C/12T, 3.6-4.2GHz, 36MB,65W,AM4)
Охолодження процесору: JONSBO PISA A4 Gray
Оперативна пам’ять: Crucial DDR4-3200 32GB (2*16GB)
Накопичувачі:
SSD: ADATA XPG SX6000 Lite 1TB NVMe PCIe 3.0 x4 2280 M.2 3D TLC
Відеокарта: ASUS Nvidia GeForce DUAL-RTX4060-O8G-V2
Технічний паспорт ARTLINE: гарантія 38 місяців
Будь ласка, зверніть увагу, що комплектуючі можуть бути замінені на інші моделі того ж класу або кращі, в залежності від наявності конкретних моделей на складі в момент замовлення та дати фактичної поставки на склад ROZETKA.
Ми стежимо за якістю та надійністю наших комп'ютерів, тому можемо гарантувати, що будь-яка заміна виконуватиметься з урахуванням вашого комфорту.
- РоманОтзыв от покупателя. Продавец: Rozetka
Добрий день.
Напишіть будь ласка комплектучі які зараз використовуться в цій збірці.
Друге питання, чи потрібно відкривати корпус, щоб встановити модуль wi-fi + bluetooth?- Представник постачальника
Добрий день.
Дякуємо за ваш інтерес до нашого продукту. Для вашої зручності та повної прозорості ми надаємо детальний перелік комплектуючих, які використовуються в цій конкретній моделі ПК на момент вашого запиту:
Корпус: QUBE SHADOW Black
Блок живлення: Gamemax 700W
Материнська плата: ASRock B550M-HDV
Процесор: AMD Ryzen 5 5600 (6C/12T, 3.6-4.2GHz, 36MB,65W,AM4)
Охолодження процесору: JONSBO PISA A4 Gray
Оперативна пам’ять: Crucial DDR4-3200 32GB (2*16GB)
Накопичувачі:
SSD: 1TB NVMe SSD
Відеокарта: ASUS Nvidia GeForce DUAL-RTX4060-O8G-V2
Технічний паспорт ARTLINE: гарантія 38 місяців
Будь ласка, зверніть увагу, що комплектуючі можуть бути замінені на інші моделі того ж класу або кращі, в залежності від наявності конкретних моделей на складі в момент замовлення та дати фактичної поставки на склад ROZETKA.
Ми стежимо за якістю та надійністю наших комп'ютерів, тому можемо гарантувати, що будь-яка заміна виконуватиметься з урахуванням вашого комфорту.
Для встановлення модуля wi-fi через PCIe роз’єм, так, корпус треба буде відкривати. Якщо використовувати модуль з підключенням через зовнішній USB, то корпус не треба відкривати.
- Артем КрыловОтзыв от покупателя. Продавец: Rozetka
Здравствуйте, хотел бы поинтересоваться на счет виндовса, Думаю на счёт покупки пк. При включении будет ли установлен виндвовс
- Представник постачальника
Добрий день.
Дана модель ПК постачається без Windows і при отриманні він буде без будь-якої операційної системи. Моделі комп'ютерів ARTLINE, оснащені Windows, мають в кінці назви закінчення "Win".
Ця сама модель ПК з встановленою ОС Windows 11 Home:
ссылка
- Володимир ФурманОтзыв от покупателя. Продавец: Rozetka
Доброго дня.
Цей комп'ютер без віндовса?- Представник постачальника
Добрий день.
Дана модель ПК постачається без Windows. Моделі комп'ютерів ARTLINE, оснащені Windows, мають в кінці назви закінчення "Win".
Ця сама модель ПК з встановленою ОС Windows 11 Home:
ссылка
- Павел СергеевОтзыв от покупателя. Продавец: Rozetka
Добрий день. Підкажіть, який зараз перелік комплектуючих, які використовуються в цій конкретній моделі ПК.
- Представник постачальника
Добрий день.
Дякуємо за ваш інтерес до нашого продукту. Для вашої зручності та повної прозорості ми надаємо детальний перелік комплектуючих, які використовуються в цій конкретній моделі ПК на момент вашого запиту:
Корпус: QUBE SHADOW Black
Блок живлення: QUBE 600W 80+
Материнська плата: ASUS PRIME B550M-K
Процесор: AMD Ryzen 5 5600 (6C/12T, 3.6-4.2GHz, 36MB,65W,AM4) Tray
Охолодження процесору: JONSBO PISA A4 Gray
Оперативна пам’ять: Crucial DDR4-3200 32GB (2*16GB)
Накопичувачі:
SSD: NV2 1TB M.2 2280 NVMe PCIe 4.0 x4
Відеокарта: GIGABYTE Nvidia GeForce RTX 4060 WINDFORCE OC 8G
Технічний паспорт ARTLINE: гарантія 38 місяців
Будь ласка, зверніть увагу, що комплектуючі можуть бути замінені на інші моделі того ж класу або кращі, в залежності від наявності конкретних моделей на складі в момент замовлення та дати фактичної поставки на склад ROZETKA.
Ми стежимо за якістю та надійністю наших комп'ютерів, тому можемо гарантувати, що будь-яка заміна виконуватиметься з урахуванням вашого комфорту.
- Соломія БілінськаОтзыв от покупателя. Продавец: Rozetka
Добрий день
Купили цей компʼютер. Вирішили включити вставили флешку із віндовсом. Підключили монітор через hdmi картинки монітор не видає, одразу йде в сон при тому компʼютер включений працює, що це може бути?
Що робити в даному випадку?- Сергій
Проблему вирішили? Теж хочу такий комп, але ще вагаюся...
- Представник постачальника
Добрий день.
Прохання звернутися в сервісний центр ARTLINE, попередньо підготувавши серійний номер комп'ютера. Він починається на AL або xAL і знаходиться в трьох місцях: збоку на коробці, знизу на дні системного блока, а також на 16 сторінці тех. паспорту.
Дзвоніть за номером гарячої лінії 0 800 33-10-06 або пишіть у телеграм ссылка
- Гаврилюк ДенисОтзыв от покупателя. Продавец: Rozetka
А без миші можна?Він так буде дешевше?
- Представник постачальника
Добрий день.
Зверніться у контакт центр ROZETKA: ссылка
- Маріанна БокочОтзыв от покупателя. Продавец: Rozetka
добрий день! чи є можливість змінити колір підсвічування чи вона тільки різнокольорова?
кнопка на корпусі тільки включає і виключає її- Представник постачальника
Добрий день.
За регулювання підсвітки в даній моделі ПК відповідає кнопка RESET: одинарне натискання змінює колір/режим підсвітки, утримання - вимикає підсвітку.
- Микола НасінникОтзыв от покупателя. Продавец: Rozetka
Доброго дня. Чи є можливість для застосування на цій збірці Wi-fi адаптера? Цікава збірка, але важлива можливість підключення пристрою за допомогою Wi-fi мережі
- Представник постачальника
Добрий день.
В дану збірку ПК можна додати Wi-Fi модуль, але тільки після покупки ПК, оскільки змінити конфігурацію вже зібраного ПК змінити неможливо. Або ви можете розглянути кращий за характеристиками варіант комп’ютера:
ссылка
- Олександр ЛисакОтзыв от покупателя. Продавец: Rozetka
Зайшовши до відділення взяв зразу проплатив за товар.Потім рішив провірити чи працює.Коли включили в розетку - оказалось якесь сильне шкреботіння (нехарактерний звук роботи пристроя).Прийшлося зразу повернути Вам товар! Чекаю обратний звязок від Вас. Хочю щоб мені повернули інший - нормальний компютер який я вже проплатив
- Представник постачальника
Добрий день.
Прохання звернутися в сервісний центр ARTLINE.
Дзвоніть за номером гарячої лінії 0 800 33-10-06 або пишіть у телеграм ссылка
Ми обов’язково вирішимо ваше питання!
- Олександр ЛисакОтзыв от покупателя. Продавец: Rozetka
Доброго дня . Хочю замовити. Підскажіть будь ласка моделі комплектуючих на сьогодні. Дякую .
- Представник постачальника
Добрий день.
Дякуємо за ваш інтерес до нашого продукту. Для вашої зручності та повної прозорості ми надаємо детальний перелік комплектуючих, які використовуються в цій конкретній моделі ПК на момент вашого запиту:
Корпус: QUBE STORM Black
Блок живлення: QUBE 600W 80+
Материнська плата: ASUS PRIME B550M-K
Процесор: AMD Ryzen 5 5600 (6C/12T, 3.6-4.2GHz, 36MB,65W,AM4) Tray
Охолодження процесору: JONSBO PISA A4 Gray
Оперативна пам’ять: G.Skill Aegis DDR4-3200 32GB (2*16GB) CL16-18-18-38 1.35V bulk
Накопичувачі:
SSD: Kingston NV2 1TB M.2 2280 NVMe PCIe 4.0 x4
Відеокарта: ASUS Nvidia GeForce DUAL-RTX4060-O8G
Технічний паспорт ARTLINE: гарантія 38 місяців
Будь ласка, зверніть увагу, що комплектуючі можуть бути замінені на інші моделі того ж класу або кращі, в залежності від наявності конкретних моделей на складі в момент замовлення та дати фактичної поставки на склад ROZETKA.
Ми стежимо за якістю та надійністю наших комп'ютерів, тому можемо гарантувати, що будь-яка заміна виконуватиметься з урахуванням вашого комфорту.