Топ вибір інфлюенсерів

Вопросы покупателей о Компьютер ARTLINE Gaming X49 (X49v18) AMD Ryzen 5 5600 / RAM 32ГБ / SSD 1ТБ / nVidia GeForce RTX 4060 8ГБ

Код:  389493651
Интересует дополнительная информация?
  • Владислав Иваников
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Подскажите, для подключения hdd 2.5 нужно докупать сата для питания и материнки, или внутри все есть?

    • Представник постачальника

      Добрий день.
      Прохання звернутися в сервісний центр ARTLINE.
      Дзвоніть за номером гарячої лінії 0 800 33-10-06 або пишіть у Telegram ссылка

  • Артур
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    цей ПК має можливість підключення по бездротовій мережі вайфай?

  • Данил Александров
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Добрый день можно узнать характеристики и название всех комплектующие

  • Данил Александров
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Добрый день можно пожалуйста название и фирму всех комплектующих деталей

    • Представник постачальника

      Добрий день.
      Дякуємо за ваш інтерес до нашого продукту. Для вашої зручності та повної прозорості ми надаємо детальний перелік комплектуючих, які використовуються в цій конкретній моделі ПК на момент вашого запиту:
      Корпус: QUBE CORSAIR ARGB Black
      Блок живлення: QUBE 600W 80+
      Материнська плата: ASRock B550M-HDV
      Процесор: AMD Ryzen 5 5600 (6C/12T, 3.6-4.2GHz, 36MB,65W,AM4)
      Охолодження процесору: JONSBO PISA A5 ARGB Gray
      Оперативна пам’ять: G.Skill Aegis DDR4-3200 32GB (2x16Gb) CL16-18-18-38 1.35V
      Накопичувачі:
      SSD: Kingston NV3 1TB M.2 PCIe Gen 4x4 NVMe
      Відеокарта: GIGABYTE Nvidia GeForce RTX 4060 WINDFORCE OC 8G (GV-N4060WF2OC-8GD)
      Технічний паспорт ARTLINE: гарантія 38 місяців
      Будь ласка, зверніть увагу, що комплектуючі можуть бути замінені на інші моделі того ж класу або кращі, в залежності від наявності конкретних моделей на складі в момент замовлення та дати фактичної поставки на склад ROZETKA.
      Ми стежимо за якістю та надійністю наших комп'ютерів, тому можемо гарантувати, що будь-яка заміна виконуватиметься з урахуванням вашого комфорту.

  • Guest
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Яка зараз конфігурація в цьому ПК?

    • Представник постачальника

      Добрий день.
      Дякуємо за ваш інтерес до нашого продукту. Для вашої зручності та повної прозорості ми надаємо детальний перелік комплектуючих, які використовуються в цій конкретній моделі ПК на момент вашого запиту:
      Корпус: QUBE CORSAIR ARGB Black
      Блок живлення: QUBE 600W 80+
      Материнська плата: ASRock B550M-HDV
      Процесор: AMD Ryzen 5 5600 (6C/12T, 3.6-4.2GHz, 36MB,65W,AM4)
      Охолодження процесору: JONSBO PISA A5 ARGB Gray
      Оперативна пам’ять: G.Skill Aegis DDR4-3200 32GB (2x16Gb) CL16-18-18-38 1.35V
      Накопичувачі:
      SSD: Kingston NV3 1TB M.2 PCIe Gen 4x4 NVMe
      Відеокарта: GIGABYTE Nvidia GeForce RTX 4060 WINDFORCE OC 8G (GV-N4060WF2OC-8GD)
      Технічний паспорт ARTLINE: гарантія 38 місяців
      Будь ласка, зверніть увагу, що комплектуючі можуть бути замінені на інші моделі того ж класу або кращі, в залежності від наявності конкретних моделей на складі в момент замовлення та дати фактичної поставки на склад ROZETKA.
      Ми стежимо за якістю та надійністю наших комп'ютерів, тому можемо гарантувати, що будь-яка заміна виконуватиметься з урахуванням вашого комфорту.

  • Ігор
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Яка конкретно материнська плата зараз використовується у збірці? Оскільки в характеристиках не вказано, я так розумію, що вбудованого WiFi адаптеру в цьому ПК нема?

    • Представник постачальника

      Добрий день.
      Дана модель ПК комплектується материнською платою ASRock B550M-HDV.
      Будь ласка, зверніть увагу, що комплектуючі можуть бути замінені на інші моделі того ж класу або кращі, в залежності від наявності конкретних моделей на складі в момент замовлення та дати фактичної поставки на склад ROZETKA.
      Ми стежимо за якістю та надійністю наших комп'ютерів, тому можемо гарантувати, що будь-яка заміна виконуватиметься з урахуванням вашого комфорту.

  • Ольга Алікберова
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Добрий день.
    Підкажіть будь ласка чи можна замовити товар через функцію частково оплата частиною (в зв'язку з тим що у мене ліміт для оплати частиною складає 20000)а решту оплатити готівкою? Якщо так то як це оформити?
    Комп'ютер ARTLINE Gaming X49 (X49v18) AMD Ryzen 5 5600 / RAM 32ГБ / SSD 1ТБ / nVidia GeForce RTX 4060 8ГБ

  • Андрій Дикий
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Чи можна самому додати ше один SSD щоб гарантія не злетіла?

    • Ноу Нейм

      Спробуйте ввіткнути шдмай в відеокарту або спочатку подивіться відео в ютубі як до млнітора піключити комп'ютера

    • Представник постачальника

      Добрий день!
      Ми хочемо запевнити вас, що наявність або цілісність пломб на вашому ПК не вплине на його гарантійне обслуговування. Ці пломби слугують додатковим захистом і запобігають несанкціонованому доступу до внутрішніх компонентів ПК під час доставки.
      Слід заповнити заявку для відкриття корпусу на останній сторінці техпаспорту або сайті ARTLINE в розділі "Техпідтримка" (розділ "Розкриття ПК без втрати гарантії") та відправити її на [email protected]
      Після надсилання заявки ви можете їх зняти, і це не матиме жодного впливу на ваші гарантійні права. Цю процедуру достатньо зробити лише раз, яка дасть можливість вам проводити майбутні операції:
      - чищення
      - діагностику та усунення дрібних несправностей
      - додавання чи заміни компонентів (крім мат. плати і блоку живлення)
      Модернізацію ви можете провести самостійно або звернутися в сервісний центр ARTLINE.
      Якщо у вас виникнуть будь-які додаткові питання, будь ласка, звертайтеся за номером гарячої лінії 0 800 33-10-06 або пишіть у телеграм ссылка
      Завжди залишаємося на зв'язку!

  • Анна Мицяк
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Добрий день підключаю все а зображення на моніторі не проявляється що робити?

    • Представник постачальника

      Добрий день.
      В даній ситуації, будь ласка, переконайтесь, що:
      - монітор приєднано до відео-роз'єму дискретної відеокарти, а не материнської плати
      - відеокарта підтримує потрібну частоту оновлення
      - встановлено останню версію драйверів для відеокарти. Якщо ні, завантажте і встановіть їх з офіційного сайту виробника
      - інтерфейсний кабель справний. При можливості перевірте кабель з іншим монітором
      - інтерфейсний кабель здатен забезпечити потрібну частоту оновлення
      - при можливості спробуйте підключити монітор за допомогою кабеля з іншим інтерфейсом (напр., DisplayPort замість HDMI)
      Якщо нічого з переліченого вище не допомогло, прохання звернутися в сервісний центр ARTLINE, попередньо підготувавши серійний номер комп'ютера. Він починається на AL або xAL і знаходиться в трьох місцях: збоку на коробці, знизу на дні системного блока, а також на 16 сторінці тех. паспорту.
      Дзвоніть за номером гарячої лінії 0 800 33-10-06 або пишіть у Telegram ссылка

  • Гвелесиани Максим
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Вітаю. Чи можна встановити ще один додатковий ссд зі встановленим віндовс?

    • Представник постачальника

      Добрий день.
      Хочемо звернути вашу увагу, що на етапі покупки, конфігурацію вже зібраного ПК змінити неможливо. Однак ми розуміємо потребу в адаптації та модернізації окремих конфігурацій, тому надаємо опцію модернізації після покупки, самостійно або в сервісному центрі ARTLINE.
      Ця сама модель ПК з встановленою ОС Windows 11 Home:
      ссылка

  • Олександр Печень
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Можна кулера охлаждения сделать тише на корпусе

    • Егор Бортов

      если не ошибаюсь то это делаеться в настройках, как именно посмотрите в ютубе

    • Представник постачальника

      Добрий день.
      Прохання звернутися в сервісний центр ARTLINE, попередньо підготувавши серійний номер комп'ютера. Він починається на AL або xAL і знаходиться в трьох місцях: збоку на коробці, знизу на дні системного блока, а також на 16 сторінці тех. паспорту.
      Дзвоніть за номером гарячої лінії 0 800 33-10-06 або пишіть у Telegram ссылка

  • Максим
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Чи є змога замінити корпус?

  • Валентина Тетерук
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Доброго дня чи можна добавити памяті HDD і Wi-Fi/Bluetooth адаптер після покупки і чи злетить гарантія???

    • Представник постачальника

      Добрий день.
      Ми хочемо звернути увагу, що наявність або цілісність пломб на вашому ПК не вплине на його гарантійне обслуговування. Ці пломби слугують додатковим захистом і запобігають несанкціонованому доступу до внутрішніх компонентів ПК під час доставки.
      Слід заповнити заявку для відкриття корпусу на останній сторінці техпаспорту або сайті ARTLINE в розділі "Техпідтримка" (розділ "Розкриття ПК без втрати гарантії") та відправити її на [email protected]
      Після надсилання заявки ви можете їх зняти, і це не матиме жодного впливу на ваші гарантійні права. Цю процедуру достатньо зробити лише раз, яка дасть можливість вам проводити майбутні операції:
      - чищення
      - діагностику та усунення дрібних несправностей
      - додавання чи заміни компонентів (крім мат. плати і блоку живлення)
      Модернізацію ви можете провести самостійно або звернутися в сервісний центр ARTLINE.

  • Вячеслав Сокур
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Цей комп'ютер іде з пломбою?

    • Представник постачальника

      Добрий день!
      Усі комп’ютери пломбуються.
      Також хочемо зазначити, що наявність або цілісність пломб на вашому ПК не вплине на його гарантійне обслуговування. Ці пломби слугують додатковим захистом і запобігають несанкціонованому доступу до внутрішніх компонентів ПК під час доставки.
      Слід заповнити заявку для відкриття корпусу на останній сторінці техпаспорту або сайті ARTLINE в розділі "Техпідтримка" (розділ "Розкриття ПК без втрати гарантії") та відправити її на [email protected]
      Після надсилання заявки ви можете їх зняти, і це не матиме жодного впливу на ваші гарантійні права. Цю процедуру достатньо зробити лише раз, яка дасть можливість вам проводити майбутні операції:
      - чищення
      - діагностику та усунення дрібних несправностей
      - додавання чи заміни компонентів (крім мат. плати і блоку живлення)

  • Олександр Регеда
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Добрий день.
    Напишіть будь ласка комплектучі які зараз використовуться в цій збірці.

  • Тетяна Гудзик
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Яка материнка , процессор, відеокарта, блок живлення ? У збірці комп'ютера по замовленню № 831 917 517 від 26 листопада 2024? Дякую !

    • Егор Бортов

      так там вае написано какая материнка и тд

  • Андрій Вітюк
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Чи є якась гарантія від виробника?

    • Владислав

      А вам вже відповіли на ваше питання?

    • Представник постачальника

      Добрий день.
      Гарантія на комп'ютери ARTLINE складає 38 міс. Гарантія повна і покриває всі компоненти.

  • Олександр Войтенко
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Чи можу я самостійно додати в PCI Express Wifi адаптер? Чи злітає гарантія, в такому випадку? Чи є вільні порти PCI Express ?

  • Андрій Гаврилюк
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Добрий день.
    Напишіть будь ласка комплектучі які зараз використовуться в цій збірці.

    • Представник постачальника

      Добрий день.
      Дякуємо за ваш інтерес до нашого продукту. Для вашої зручності та повної прозорості ми надаємо детальний перелік комплектуючих, які використовуються в цій конкретній моделі ПК на момент вашого запиту:
      Корпус: QUBE CORSAIR ARGB Black
      Блок живлення: QUBE 600W 80+
      Материнська плата: ASRock B550M-HDV
      Процесор: AMD Ryzen 5 5600
      Охолодження процесору: JONSBO CR-1000 EVO Black
      Оперативна пам’ять: G.Skill Aegis DDR4-3200 32GB (2x16Gb) CL16-18-18-38 1.35V
      Накопичувачі:
      SSD: Kingston NV3 1TB M.2 PCIe Gen 4x4 NVMe
      Відеокарта: GIGABYTE Nvidia GeForce RTX 4060 WINDFORCE OC 8G
      Технічний паспорт ARTLINE: гарантія 38 місяців
      Будь ласка, зверніть увагу, що комплектуючі можуть бути замінені на інші моделі того ж класу або кращі, в залежності від наявності конкретних моделей на складі в момент замовлення та дати фактичної поставки на склад ROZETKA.
      Ми стежимо за якістю та надійністю наших комп'ютерів, тому можемо гарантувати, що будь-яка заміна виконуватиметься з урахуванням вашого комфорту.

  • Андрій Дикий
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Вітаю вас
    Цікавить специфікація обладнання, що тут встановлене по фірмах

  • Ігор Кіцул
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    А на чорну п'ятницю на цей пк знижки будуть?

  • Олександр Волощук
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Чи можливо під'єднати модуль Wi-Fi? Який радите?
    наприклад Сетевая карта Intel Wi-Fi 6E AX210 M.2 2230 (AX210.NGWG.NV)
    ссылка

  • Владимир
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Добрий день.
    Напишіть будь ласка комплектучі які зараз використовуться в цій збірці.

    • Представник постачальника

      Добрий день.
      Дякуємо за ваш інтерес до нашого продукту. Для вашої зручності та повної прозорості ми надаємо детальний перелік комплектуючих, які використовуються в цій конкретній моделі ПК на момент вашого запиту:
      Корпус: QUBE SHADOW Black
      Блок живлення: QUBE 600W 80+
      Материнська плата: ASRock B550M-HDV
      Процесор: AMD Ryzen 5 5600 (6C/12T, 3.6-4.2GHz, 36MB,65W,AM4)
      Охолодження процесору: JONSBO PISA A4 Gray
      Оперативна пам’ять: Crucial DDR4-3200 32GB (2*16GB)
      Накопичувачі:
      SSD: Kingston NV2 1TB M.2 2280 NVMe PCIe 4.0 x4
      Відеокарта: MSI Nvidia GeForce RTX 4060 VENTUS 2X BLACK 8G OC
      Технічний паспорт ARTLINE: гарантія 38 місяців
      Будь ласка, зверніть увагу, що комплектуючі можуть бути замінені на інші моделі того ж класу або кращі, в залежності від наявності конкретних моделей на складі в момент замовлення та дати фактичної поставки на склад ROZETKA.
      Ми стежимо за якістю та надійністю наших комп'ютерів, тому можемо гарантувати, що будь-яка заміна виконуватиметься з урахуванням вашого комфорту.

  • Володимир
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Може хтось підкаже ,як можна інколи відключати підсвітку .

    • Представник постачальника

      Добрий день.
      Прохання звернутися в сервісний центр ARTLINE, попередньо підготувавши серійний номер комп'ютера. Він починається на AL або xAL і знаходиться в трьох місцях: збоку на коробці, знизу на дні системного блока, а також на 16 сторінці тех. паспорту.
      Дзвоніть за номером гарячої лінії 0 800 33-10-06 або пишіть у телеграм ссылка

    • Артур Савчук

      Знайшли як? Бо я знайшов :)

  • Віталій Палагнюк
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Доброго дня, підкажіть чи моживо всі комплектучючі перенести в корпус ARTLINE Gaming X49 (X49v40). І цікавить яка ціна буде тоді? Дякую за відповідь!

    • Представник постачальника

      Добрий день.
      Хочемо звернути вашу увагу, що на етапі покупки, конфігурацію вже зібраного ПК змінити неможливо. Однак ми розуміємо потребу в адаптації та модернізації окремих конфігурацій, тому надаємо опцію модернізації після покупки, самостійно або в сервісному центрі ARTLINE.

  • Ярослав Шевченко
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Які комплектуючі пк? Дайте будь ласка повну назву! (на данний момент)

    • Представник постачальника

      Добрий день.
      Дякуємо за ваш інтерес до нашого продукту. Для вашої зручності та повної прозорості ми надаємо детальний перелік комплектуючих, які використовуються в цій конкретній моделі ПК на момент вашого запиту:
      Корпус: QUBE SHADOW Black
      Блок живлення: Gamemax 700W
      Материнська плата: ASRock B550M-HDV
      Процесор: AMD Ryzen 5 5600 (6C/12T, 3.6-4.2GHz, 36MB,65W,AM4)
      Охолодження процесору: JONSBO PISA A4 Gray
      Оперативна пам’ять: Crucial DDR4-3200 32GB (2*16GB)
      Накопичувачі:
      SSD: ADATA XPG SX6000 Lite 1TB NVMe PCIe 3.0 x4 2280 M.2 3D TLC
      Відеокарта: ASUS Nvidia GeForce DUAL-RTX4060-O8G-V2
      Технічний паспорт ARTLINE: гарантія 38 місяців
      Будь ласка, зверніть увагу, що комплектуючі можуть бути замінені на інші моделі того ж класу або кращі, в залежності від наявності конкретних моделей на складі в момент замовлення та дати фактичної поставки на склад ROZETKA.
      Ми стежимо за якістю та надійністю наших комп'ютерів, тому можемо гарантувати, що будь-яка заміна виконуватиметься з урахуванням вашого комфорту.

  • Роман
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Добрий день.
    Напишіть будь ласка комплектучі які зараз використовуться в цій збірці.
    Друге питання, чи потрібно відкривати корпус, щоб встановити модуль wi-fi + bluetooth?

    • Представник постачальника

      Добрий день.
      Дякуємо за ваш інтерес до нашого продукту. Для вашої зручності та повної прозорості ми надаємо детальний перелік комплектуючих, які використовуються в цій конкретній моделі ПК на момент вашого запиту:
      Корпус: QUBE SHADOW Black
      Блок живлення: Gamemax 700W
      Материнська плата: ASRock B550M-HDV
      Процесор: AMD Ryzen 5 5600 (6C/12T, 3.6-4.2GHz, 36MB,65W,AM4)
      Охолодження процесору: JONSBO PISA A4 Gray
      Оперативна пам’ять: Crucial DDR4-3200 32GB (2*16GB)
      Накопичувачі:
      SSD: 1TB NVMe SSD
      Відеокарта: ASUS Nvidia GeForce DUAL-RTX4060-O8G-V2
      Технічний паспорт ARTLINE: гарантія 38 місяців
      Будь ласка, зверніть увагу, що комплектуючі можуть бути замінені на інші моделі того ж класу або кращі, в залежності від наявності конкретних моделей на складі в момент замовлення та дати фактичної поставки на склад ROZETKA.
      Ми стежимо за якістю та надійністю наших комп'ютерів, тому можемо гарантувати, що будь-яка заміна виконуватиметься з урахуванням вашого комфорту.
      Для встановлення модуля wi-fi через PCIe роз’єм, так, корпус треба буде відкривати. Якщо використовувати модуль з підключенням через зовнішній USB, то корпус не треба відкривати.

  • Артем Крылов
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Здравствуйте, хотел бы поинтересоваться на счет виндовса, Думаю на счёт покупки пк. При включении будет ли установлен виндвовс

    • Представник постачальника

      Добрий день.
      Дана модель ПК постачається без Windows і при отриманні він буде без будь-якої операційної системи. Моделі комп'ютерів ARTLINE, оснащені Windows, мають в кінці назви закінчення "Win".
      Ця сама модель ПК з встановленою ОС Windows 11 Home:
      ссылка

  • Володимир Фурман
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Доброго дня.
    Цей комп'ютер без віндовса?

    • Представник постачальника

      Добрий день.
      Дана модель ПК постачається без Windows. Моделі комп'ютерів ARTLINE, оснащені Windows, мають в кінці назви закінчення "Win".
      Ця сама модель ПК з встановленою ОС Windows 11 Home:
      ссылка

  • Павел Сергеев
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Добрий день. Підкажіть, який зараз перелік комплектуючих, які використовуються в цій конкретній моделі ПК.

    • Представник постачальника

      Добрий день.
      Дякуємо за ваш інтерес до нашого продукту. Для вашої зручності та повної прозорості ми надаємо детальний перелік комплектуючих, які використовуються в цій конкретній моделі ПК на момент вашого запиту:
      Корпус: QUBE SHADOW Black
      Блок живлення: QUBE 600W 80+
      Материнська плата: ASUS PRIME B550M-K
      Процесор: AMD Ryzen 5 5600 (6C/12T, 3.6-4.2GHz, 36MB,65W,AM4) Tray
      Охолодження процесору: JONSBO PISA A4 Gray
      Оперативна пам’ять: Crucial DDR4-3200 32GB (2*16GB)
      Накопичувачі:
      SSD: NV2 1TB M.2 2280 NVMe PCIe 4.0 x4
      Відеокарта: GIGABYTE Nvidia GeForce RTX 4060 WINDFORCE OC 8G
      Технічний паспорт ARTLINE: гарантія 38 місяців
      Будь ласка, зверніть увагу, що комплектуючі можуть бути замінені на інші моделі того ж класу або кращі, в залежності від наявності конкретних моделей на складі в момент замовлення та дати фактичної поставки на склад ROZETKA.
      Ми стежимо за якістю та надійністю наших комп'ютерів, тому можемо гарантувати, що будь-яка заміна виконуватиметься з урахуванням вашого комфорту.

  • Соломія Білінська
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Добрий день
    Купили цей компʼютер. Вирішили включити вставили флешку із віндовсом. Підключили монітор через hdmi картинки монітор не видає, одразу йде в сон при тому компʼютер включений працює, що це може бути?
    Що робити в даному випадку?

    • Сергій

      Проблему вирішили? Теж хочу такий комп, але ще вагаюся...

    • Представник постачальника

      Добрий день.
      Прохання звернутися в сервісний центр ARTLINE, попередньо підготувавши серійний номер комп'ютера. Він починається на AL або xAL і знаходиться в трьох місцях: збоку на коробці, знизу на дні системного блока, а також на 16 сторінці тех. паспорту.
      Дзвоніть за номером гарячої лінії 0 800 33-10-06 або пишіть у телеграм ссылка

  • Гаврилюк Денис
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    А без миші можна?Він так буде дешевше?

    • Представник постачальника

      Добрий день.
      Зверніться у контакт центр ROZETKA: ссылка

  • Маріанна Бокоч
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    добрий день! чи є можливість змінити колір підсвічування чи вона тільки різнокольорова?
    кнопка на корпусі тільки включає і виключає її

    • Представник постачальника

      Добрий день.
      За регулювання підсвітки в даній моделі ПК відповідає кнопка RESET: одинарне натискання змінює колір/режим підсвітки, утримання - вимикає підсвітку.

  • Микола Насінник
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Доброго дня. Чи є можливість для застосування на цій збірці Wi-fi адаптера? Цікава збірка, але важлива можливість підключення пристрою за допомогою Wi-fi мережі

    • Представник постачальника

      Добрий день.
      В дану збірку ПК можна додати Wi-Fi модуль, але тільки після покупки ПК, оскільки змінити конфігурацію вже зібраного ПК змінити неможливо. Або ви можете розглянути кращий за характеристиками варіант комп’ютера:
      ссылка

  • Олександр Лисак
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Зайшовши до відділення взяв зразу проплатив за товар.Потім рішив провірити чи працює.Коли включили в розетку - оказалось якесь сильне шкреботіння (нехарактерний звук роботи пристроя).Прийшлося зразу повернути Вам товар! Чекаю обратний звязок від Вас. Хочю щоб мені повернули інший - нормальний компютер який я вже проплатив

    • Представник постачальника

      Добрий день.
      Прохання звернутися в сервісний центр ARTLINE.
      Дзвоніть за номером гарячої лінії 0 800 33-10-06 або пишіть у телеграм ссылка
      Ми обов’язково вирішимо ваше питання!

  • Олександр Лисак
    Отзыв от покупателя. Продавец: Rozetka

    Доброго дня . Хочю замовити. Підскажіть будь ласка моделі комплектуючих на сьогодні. Дякую .

    • Представник постачальника

      Добрий день.
      Дякуємо за ваш інтерес до нашого продукту. Для вашої зручності та повної прозорості ми надаємо детальний перелік комплектуючих, які використовуються в цій конкретній моделі ПК на момент вашого запиту:
      Корпус: QUBE STORM Black
      Блок живлення: QUBE 600W 80+
      Материнська плата: ASUS PRIME B550M-K
      Процесор: AMD Ryzen 5 5600 (6C/12T, 3.6-4.2GHz, 36MB,65W,AM4) Tray
      Охолодження процесору: JONSBO PISA A4 Gray
      Оперативна пам’ять: G.Skill Aegis DDR4-3200 32GB (2*16GB) CL16-18-18-38 1.35V bulk
      Накопичувачі:
      SSD: Kingston NV2 1TB M.2 2280 NVMe PCIe 4.0 x4
      Відеокарта: ASUS Nvidia GeForce DUAL-RTX4060-O8G
      Технічний паспорт ARTLINE: гарантія 38 місяців
      Будь ласка, зверніть увагу, що комплектуючі можуть бути замінені на інші моделі того ж класу або кращі, в залежності від наявності конкретних моделей на складі в момент замовлення та дати фактичної поставки на склад ROZETKA.
      Ми стежимо за якістю та надійністю наших комп'ютерів, тому можемо гарантувати, що будь-яка заміна виконуватиметься з урахуванням вашого комфорту.

 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image